تبیان، دستیار زندگی
مشاوره و پاسخگویی به سوالات یکی از بخش های بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم است که توسط روانشناسان، مشاوران و کارشناسان امر انجام می شود. در این قسمت از حضور کارشناسان جهت مشاوره اسلامی و پاسخگویی به سوالات و احکام و ارائه مباحث روانشناسانه به خانواده ها،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با محوریت خانواده برنامه های مشاوره ای و روانشناسی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن با حضور کارشناسان اعلام شد

مشاوره و پاسخگویی به سوالات یکی از بخش های بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم است که توسط روانشناسان، مشاوران و کارشناسان امر انجام می شود. در این قسمت از حضور کارشناسان جهت مشاوره اسلامی و پاسخگویی به سوالات و احکام و ارائه مباحث روانشناسانه به خانواده ها، کودکان و نوجوانان و زوجین بهره گرفته می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

خانواده و نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن مرکز فرهنگی بانوان قران پژوه در صدد برگزاری جلسات مشاوره باحضور روانشناسان و کارشناسان تربیتی برآمده است. این نشست ها با همکاری موسسه معارف امام رضا(ع) در غرفه انجمن علمی روان شناسی تربیتی ایران برگزار می شود.

بنابراین گزارش خانم دکتر کرمانیان از ساعت ١٨ الی ٢٢ جمعه ١٢ خردادماه به مشاوره فردی – بزرگسالان خواهد پرداخت. همچنین خانم مرتضی در روز شنبه ١٣ خردادماه از ساعت ١٨ الی ٢٠:٣٠ درخصوص اختلال یادگیری مشاوره فردی ارائه می دهد.

خانم دکتر کرمانیان ادامه جلسات مشاوره بزرگسال را در روز یکشنبه ١٤ خردادماه از ساعت ١٨ الی ٢٢ پیگیری خواهد کرد و خانم روحی از ساعت ١٨ الی ٢٠ دوشنبه ١٥ خردادماه جلسات مشاوره فردی در حوزه کودک را برگزار می کند.

مشاوره فردی در حوزه اعتیاد نیز توسط خانم مرتضی در تاریخ ١٦ خردادماه از ساعت ١٨ الی ٢٠:٣٠ برگزار می شود و خانم ها دکتر احمدی و دکتر رحیم زاده در ١٧ و ١٨ خردادماه از ساعت ١٨ الی ٢١ به ارائه مشاوره به نوجوانان، بزرگسالان می پردازند و تحول عاطفی و شناختی آنها را ارزیابی می کنند.

خانم دکتر کرمانیان در ادامه برگزاری جلسات مشاوره بزرگسالان در تاریخ ١٩ خردادماه نیز در غرفه بانوان قرآن پژوه حاضر می شود و از ساعت ١٨ الی ٢٢ پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان خواهد بود.

خانم دکتر مرتضایی فر کارگاه مدیریت استرس را از ساعت ٢١ الی ٢٣ شنبه ٢٠ خرداد برگزار میکند و در تاریخ ٢٣ خردادماه از ساعت ٢١ الی ٢٣ میزبان کارگاه بهبود روابط زوجین خواهد بود . او در تاریخ ٢٥ خردادماه نیز از ساعت ١٨ الی ٢٠ به ارائه مشاوره کودک و نوجوان خواهد پرداخت.

خانم دکتر تیگر نیز در تاریخ های ٢٢، ٢٤ و ٢٦ خردادماه از ساعت ١٨ ، در خدمات کودکان و نوجوانان خواهد بود و مشاوره های لازم را ارائه خواهد داد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند