تبیان، دستیار زندگی
استقلال تهران سنگین ترین شکست تاریخ خود را در رقابت ها ی لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایه سنگیـن تلخی و سکوت

استقلال تهران سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را در رقابت‌ها‌ی لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.‌‌

بخش ورزشی تبیان

منصوریان و استقلال

استقلال 6 گل از العین خورد تا تک گل کاوه رضایی کمکی به باخت فجیع آبی‌ها نکند.‌ پس از پایان بازی اتفاقات تلخ برای استقلالی‌ها ادامه داشت. ‌از ناتوانی در ترک زمین تا شام نخوردن و شب بیداری آبی‌ها. ‌هر آنچه پس از پایان سوت بازی برای استقلالی‌ها رخ داده‌ را با هم مرور می‌کنیم تا شب تلخ آبی‌ها را در نظر بگذرانیم.

بی‌توجهی به در‌خواست منصوریان

وقتی داور بازی سوت پایان دیدار را زد، منصوریان به سرمربی حریف و عمر عبدالرحمن بازیکن العینی‌ها تبریک گفت.‌ پس از آن بود که سرمربی استقلال سمت بازیکنان خود که بر روی چمن ورزشگاه افتاده بودند، رفت تا به آن‌ها دلداری دهد. ‌انصاری، کاوه رضایی و پادوانی نمی‌توانستند از روی زمین بلند شوند. کاوه و جابر در‌خواست منصوریان را برای تشکر از هواداران ایرانی که برای دیدن بازی تیمشان به ورزشگاه آمده بودند، رد کردند و مستقیما به رختکن رفتند.

سکوت سنگین رختکن آبی‌ها

استقلال تهران سنگین‌ترین شکست تاریخ خود در رقابت‌های‌‌ لیگ قهرمانان آسیا را خورد تا باعث بهت اهالی فوتبال شود.‌ بهتی که به داخل رختکن این تیم پس از بازی کشیده شد. ‌شاگردان منصوریان پس از اتمام بازی حرفی برای گفتن نداشتند. ‌خبری از جار‌‌ و جنجال هم نبود.‌ ‌آن‌ها در سکوت کامل لباس‌ها‌یشان را عوض کردند و به هتل محل اقامت خود رفتند.

اتوبوس ساکت

سکوت عجیب و غریب استقلالی‌ها در اتوبوس ادامه‌دار بود. ‌کادر پزشکی به مصدومیت فرشید باقری و یکی، 2 بازیکن دیگر می‌پرداخت و هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کرد.‌ معمولا در اتوبوس استقلالی‌ها رحمتی با جابر انصاری و کاوه رضایی شوخی می‌کردند اما این بار خبری از این قصه نبود.

منصوریان روحیه می‌داد

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال تهران هنگام ورود این تیم به هتل چند جمله‌ای با چند بازیکن خود صحبت کرد تا به نوعی به آن‌ها روحیه دهد.‌ رضا افتخاری مدیرعامل استقلال تهران نیز به همین کار مشغول شد تا بازیکنان این تیم را کمی آرام کنند.

شام سبک!

تنی چند از بازیکنان استقلال تهران پس از ورود به هتل محل اقامت آبی‌ها تصمیم گرفتند غذا بخورند.‌ از آن‌جایی که رستوران هتل، حوالی ساعت‌ 2‌ بامداد تعطیل بود، استقلالی‌ها غذای بسیار سبکی‌ خوردند و پس از آن به اتاق‌ها‌یشان رفتند تا استراحت کنند.

سکوت اهالی رسانه

چند تن از عکاسان و خبرنگاران ایرانی که برای پوشش خبری بازی به ورزشگاه رفته بودند، با توجه به حال‌و هوای اردوی آبی‌ها و ناراحتی شدید منصوریان و دستیارانش سوال و جواب با آن‌ها را به بعدا موکول کردند تا رعایت حال استقلالی‌ها را کرده باشند.

خرید بی‌خرید

قرار بود بازیکنان استقلال تهران صبح دیروز به بازار بروند تا سوغاتی بگیرند اما برنامه آن‌ها برای گردش و خرید کنسل شد. ‌باخت سنگینی که استقلالی‌ها متحمل شدند، آن‌ها را در هتل نگه داشت تا زمان پروازشان به ایران فرا برسد.

مصاحبه نکنید

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال تهران صبح دیروز کاملا ناراحت به نظر می‌رسید. ‌حتی خبرهایی درباره نخوابیدن این مربی پس از باخت به العین به گوش رسیده است. ‌او هنگام حضور بر سر میز صبحانه اعلام کرد کسی مصاحبه نکند تا زمانی که خودم اعلام کنم. شایان ذکر است استقلالی‌ها دیشب به تهران بازگشتند تا پس از چند روز استراحت منتظر تماس باشگاه برای حضور در تمرین باشند.


منبع: اسپرت