تبیان، دستیار زندگی
در حاشیه افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر از بخش روابط عمومی نمایشگاه بازدید به عمل آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسجد جامعی: حضور این تعداد رسانه در نمایشگاه قرآن نشان از جریان زنده این اتفاق است

در حاشیه افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر از بخش روابط عمومی نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

احمد مسجد جامعی

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، عصر روز دوشنبه هشتم خرداد و پس از پایان مراسم افتتاحیه احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر از بخش‌های مختلف کمیته روابط عمومی بازدید کرد. مسجد جامعی از گروه گرافیک، عکس، ستاد خبری، نشریه، سایت، بخش فنی، پشتیبانی و اجرایی نمایشگاه قرآن بازدید به عمل آورد و هریک از مدیران بخش‌ها در مورد فعالیت‌های خود توضیحات لازم را ارائه کردند.

در پایان این بازدید نیز سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی نمایشگاه قرآن گزارشی از بخش‌های مختلف و فعالیت‌های روابط عمومی در بخش‌های مختلف ارائه کرد و گفت: برای نمایشگاه قرآن بیش از ٤٠ روزنامه و خبرگزاری دعوت شده اند و بیش از ١٢ رسانه خارجی و داخلی در نمایشگاه حضور داشته اند. همچنین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن دو پخش زنده از شبکه خبر و شبکه قرآن داشت.

احمد مسجد جامعی در بخش دیگری از این بازدید گفت: حضور این تعداد رسانه برای پوشش افتتاحیه نمایشگاه قرآن نشان از جریان زنده این اتفاق است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن از هشت تا ٢٧ خرداد از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلی حضرت امام خمینی (ره) دایر است.