تبیان، دستیار زندگی
بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن می توانند از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ شاهد برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی با موضوع عفاف و حجاب باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه کارگاه‌ها و نشست‌های بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن اعلام شد

بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن می توانند از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ شاهد برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی با موضوع عفاف و حجاب باشند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

کارگاه‌ها و نشست‌ها

به گزارش تبیان، نشست تخصصی با عنوان «تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی» توسط دکتر معصومه حاتمی در شامگاه ۱۱ خردادماه سال جاری از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ برگزار می شود.

فرشته روح افزا نیز با نشست تخصصی «فطرت و حجاب» در شامگاه ۱۲ خردادماه در مصلای امام خمینی حضور خواهد داشت و به ارائه مقالاتی در این خصوص خواهد پرداخت.

نشست تخصصی «حجاب حق یا وظیفه»  نیز در شامگاه ۱۶ خردادماه توسط دکتر مریم حاج عبدالباقی ارائه خواهد شد و آفاق امیریان در شامگاه ۱۷ خردادماه کارگاه آموزشی «تزیینات حجاب» را برگزار خواد کرد.

فریبا علاسوند با برگزاری نشست تخصصی «وضعیت شناسی سیاست گذاری عفاف و حجاب ایران و جهان»  در شامگاه ۱۸ خردادماه در مصلای امام خمینی حاضر خواهد شد و کارگاه آموزشی «آموزش پوشش های عفیف (جادر با ۳ کاربری)» نیز با حضور اکرم السادات بدری در شامگاه ۱۹ خردادماه برگزار می شود.

فاطمه سیدی نیز با برگزاری کارگاه آموزشی "پته دوزی کرمان (جلد و رحل قرآن) " در شامگاه ۲۴ خردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود. در آخرین روزهای برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز کارگاه آموزشی اکرم السادات بدری با آموزش پوشش های عفیف (مانتو با شال چند منظوره) برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»   ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.