تبیان، دستیار زندگی
در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بخش های مختلفی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده و تئاتر و نمایش خیابانی یکی از جذابیت هایی است که می تواند بخشی از زمان بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای تئاتر در نمایشگاه قرآن کریم

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بخش های مختلفی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده و تئاتر و نمایش خیابانی یکی از جذابیت‌هایی است که می تواند بخشی از زمان بازدیدکنندگان را به خود اختصاص دهد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

تئاتر

به گزارش تبیان، در این بخش سه گروه تئاتری در قالب تئاتر خیابانی، پانتومیم و تئاتر صحنه ای، در ساعات مختلف برگزاری نمایشگاه قرآن اجرا خواهند داشت.

با توجه به انکه شعار نمایشگاه (قرآن، اخلاق، زندگی)، یک قطره از اقیانوس نام دارد سعی شده است تا موضوعات تئاترهایی که طی مدت برگزاری نمایشگاه اجرا می شوند با توجه به شعار نمایشگاه در راستای موضوعاتی مانند قرآن، حجاب، امر به معروف، نیکی به دیگران باشند.

علاقه مندان می توانند با توجه به جدول زمانبندی اجراها به تماشای نمایش مورد علاقه خود بنشینند.

اجرای نمایش و تئاترها از روز سه شنبه 9 خرداد ماه آغاز خواهد شد و تا 25 خردادماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشها در سانس های مختلف از ساعت 19 تا 23:30 در ایوان جنوبی، ایوان شرقی و داخل شبستان، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

نمایش احترام به والدین، روزی حلال، وایت من، سیلور من، فرصت، وسوسه از جمله تئاترهایی است که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می شود.

نمایش احترام به والدین در روزهای 9،10، 11و 13 خردادماه در سانسهای 19، 21 و 23 اجرا خواهد شد. نمایش روزی حلال نیز از 9 تا 12 خردادماه در سانسهای 19:30، 22 و 23:30 در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

نمایش سیلور من و وایت من نیز از روز جمعه 12 خردادماه آغاز خواهد شد و تا پایان نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود. این نمایش نیز در سانسهای 18:30، 20 و 22 اجرا خواهد شد.

نمایش فرصت نیز از روز یکشنبه 14 خردادماه آغاز خواهد شد و در روزهای 15، 16،20،21 خردادماه اجرا خواهد شد.

نمایش وسوسه نیز در روزهای 18 و 19، 24 و 25 خردادماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.