تبیان، دستیار زندگی
ساعت کاری مترو با رایزنی های معاونت قرآن و عترت به منظور رفاه حال بازدید کنندگان همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن افزایش خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش ساعت کار مترو همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن

ساعت کاری مترو با رایزنی‌های معاونت قرآن و عترت به منظور رفاه حال بازدید کنندگان همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن افزایش خواهد داشت.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مترو

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، عباس نظری راد، مدیر کمیته نهادها و مؤسسات دولتی گفت: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان با مذاکراتی که با مترو تهران صورت گرفت ساعت کاری حرکت مترو از مصلی تهران تا ساعت ٢٤ افزایش پیدا کرد.

وی افزود: نیمی از ساعات نمایشگاه بعد از اذان مغرب است و رفت و آمد در این ساعات با مترو به ویژه برای خانواده‌ها سهل‌تر خواهد بود به همین دلیل برای آنکه بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه از آن بهره گیرند ساعت کاری مترو افزایش پیدا کرد.

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات دولتی اضافه کرد: ساعت کاری حرکت مترو ٢٢:٣٠ بود که از روز هشتم خرداد زمان آن تا ساعت ٢٤ افزایش خواهد داشت. همچنین دیگر سامانه‌های خدمت رسانی به حمل و نقل شهری همچون اتوبوس رانی و سامانه‌های آنلاین درخواست خودرو نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان خدماتی را ارائه کرده‌اند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.