تبیان، دستیار زندگی
به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم : سالاریان مدیر بخش ناشران بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم از تمدید ثبت نام ناشران قرآن در این نمایشگاه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالاریان عنوان کرد: ثبت‌نام ناشر ایرانی و خارجی در نمایشگاه قرآن تمدید شد

به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم : سالاریان مدیر بخش ناشران بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم از تمدید ثبت‌نام ناشران قرآن در این نمایشگاه خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم : سالاریان مدیر بخش ناشران بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم از تمدید ثبت‌نام ناشران قرآن در این نمایشگاه خبر داد.

رجبعلی سالاریان، مدیر بخش ناشران نمایشگاه گفت‌: ناشران ایرانی و خارجی  میتوانند تا پایان ساعت ٢٤ امروز  اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تاکنون ۲۹۷ ناشر برای حضور در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۱ ناشر از ایران و ۱۶ ناشر نیز از کشورهای ترکیه، عراق، لبنان و سوریه هستند.

سالاریان در ادامه تصریح کرد: براساس آئین‌نامه ناشرانی که طی چهار سال اخیر ۳۵ عنوان کتاب با موضوع قرآن و عترت منتشر کرده باشند، می‌توانند در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده و حضور یابند. همچنین ۱۵ عنوان از این آثار باید چاپ نخست باشد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.