تبیان، دستیار زندگی
حدود ١٢٠٠ متر از نمایشگاه به بخش دیجیتال اختصاص دارد و همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از ٢٠ نرم افزار فاخر قرآنی برای نخستین بار رونمایی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

٢٠ نرم افزار فاخر قرآنی رونمایی می‌شود/ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی با همکاری دانشگاه شریف

حدود ١٢٠٠ متر از نمایشگاه به بخش دیجیتال اختصاص دارد و همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن از ٢٠ نرم افزار فاخر قرآنی برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نرم افزار

به گزارش تبیان و به نفل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن، علی اکبر شیرکوند، مدیر بخش رسانه های دیجیتال بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با تشریح برنامه های این بخش در ایام برگزاری نمایشگاه گفت: با توجه به آنکه حدود ١٢٠٠ متر از فضای نمایشگاه به این بخش اختصاص یافته است حضور ٣٥ غرفه از موسسات و شرکت های فعال در حوزه قرآنی را در نمایشگاه خواهیم داشت.

او در ادامه از رونمایی ٢٠ نرم افزار فاخر قرآنی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: این نرم افزارها برای نخستین بار در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند و طراحان آن، نمایشگاه قرآن را برای رونمایی انتخاب کرده اند.

شیرکوند همچنین با اشاره به اجرای برنامه ماراتن تولید محتوای دیجیتال اسلامی تصریح کرد: این ماراتن با حضور ٣٠ گروه سه تا چهار نفره با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و گروه ها طی هفت ساعت به تولید محتوا خواهند پرداخت.

برگزاری کارگاه آموزش نقاشی دیجیتال کودک با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در ٥ شب از دیگر برنامه های این بخش است که شیرکوند به آن اشاره کرد و ادامه داد: طی این کارگاه آموزشی، کودکان شرکت کننده آموزش‌های لازم برای انجام نقاشی دیجیتال را آموزش می بینند و در نهایت به ٣ نفر اول جوایزی اختصاص داده خواهد شد.

مدیر بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه بیست و پنجم با اشاره به امکان خرید از سامانه فروش اینترنتی کالاهای فرهنگی نمایشگاه قرآن گفت: تعداد سه هزار عنوان CD و کتاب در این سامانه با تخفیف ٤٠ درصدی ارائه شده است که علاقه مندان با انتخاب آنها می توانند محصول را تحویل بگیرند.

وی با اشاره به شناسایی ٥٠٠ کتابخانه محروم در سطح کشور به تفکیک استان ها و بارگذاری آن در این سامانه خاطرنشان کرد: همچنین علاقه مندان داخل و خارج از کشور می توانند با خرید کتاب و نرم افزار از این سامانه، خریدهای خود را به این کتابخانه ها ارسال کنند و بعد از گذشت یک هفته تا ده روز تماس گرفته و اعلام وصول کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.