تبیان، دستیار زندگی
برنامه شب شعر قرآنی با حضور شاعران حوزوی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شب شعر قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

برنامه شب شعر قرآنی با حضور شاعران حوزوی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شب شعر قرآنی در نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان و به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با تاکید بر اینکه شعر قرآنی می‌تواند ادبیات فخر ایرانی را ارتقاء بخشد، برنامه شب شعر قرآنی با حضور شاعران حوزوی در صورت فراهم شدن امکانات موردنیاز در این دوره از نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

همچنین مانند سال‌های گذشته بخش پرطرفدار و کارآمد مشاوره با حضور کارشناسان مرد و زن، در میزهای ازدواج، خانواده، کودک، احکام و فرقه‌های نوظهور به انجام مشاوره خواهند پرداخت. در این دوره از نمایشگاه دو میز جدید با موضوعات دعا و حدیث به این بخش افزوده خواهد شد که در زمینه شناخت دعای صحیح و حدیث مستند راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند.

‌این بخش از نمایشگاه همچون دوره‌های گذشته، امسال هم با برپایی غرفه ویژه آستان مقدس، میزبان یکی از آستان‌ها و اعتاب مقدس کشور خواهد بود.

با توجه به اینکه حوزه علمیه قم، میزبان طلابی از حدود یکصد کشور جهان است، غرفه‌ای ویژه با عنوان طلاب غیرایرانی دایر خواهد شد که طلاب به ارائه آثار، مقالات و معرفی ظرفیت‌های مسلمانان در کشورهای خود می‌پردازند.

برنامه‌ای با عنوان «فقه استقلال» نیز با هدف بررسی سیر تحول و پیشرفت تاریخی فقه مستقل شیعه در بخش حوزوی این دوره از نمایشگاه قرآن پیش‌بینی شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٧ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.