تبیان، دستیار زندگی
وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان از حصول نزدیکترین نتیجه به برآیند انتخابات ریاست جمهوری و اعتبار نظرسنجی این موسسه در طول انتخابات خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحت پیش بینی نتیجه انتخابات در تبیان

وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از حصول نزدیکترین نتیجه به برآیند انتخابات ریاست جمهوری و اعتبار نظرسنجی این موسسه در طول انتخابات خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

انتخابات

به گزارش تبیان، نظرسنجی های موسسه تبیان همواره با مشارکتی بالا و نتیجه ای قریب به واقعیت، یکی از معتبرترین نظرسنجی ها محسوب می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز با پیش بینی رای 57 درصدی دکتر روحانی بر اعتبار پیشین خود افزود.

همواره و در اکثر نظرسنجی های تبیان که یکی از معتبرترین نظرسنجی ها محسوب می‌شود؛ نتیجه نظرسنجی با نتیجه اصل یک موضوع قرابت زیادی دارد. موسسه تبیان بنا به ضرورت جامعه در زمان رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و.. . نظرسنجی هایی را راه اندازی می‌کند. نظرسنجی هایی که همواره با استقبال گسترده ی مخاطبان مواجه است.

از جمله نظرسنجی های تبیان که از اعتبار بالایی برخوردار است، نظرسنجی های انتخاباتی است که این مهم در انتخابات های ریاست جمهوری دوره های پیشین، انتخابات مجلس و.. . به کرّات مشاهده شده است. همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مشاهده شد نتیجه نظرسنجی موسسه تبیان پیروزی دکتر احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود که اعلام نتیجه ی این مهم مُهر تاییدی بر روند آن بود.

در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز از چند ماه قبل، تبیان نظرسنجی های خود را مرحله به مرحله و با روند ثبت نام ها، تایید صلاحیت ها و مناظره ها تغییر می داد. در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته نتیجه ی نظرسنجی تبیان با نتیجه رسمی انتخابات ریاست جمهوری که از سوی وزارت کشور اعلام شد مطابقت داشت.