تبیان، دستیار زندگی
مردم انتظار دارند کسی مسئولیت کشور را بپذیرد که توان اداره کشور را داشته باشد از این رو کاندیداها بهتر است نشان دهند که از رئیس جمهور تواناتر است نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند. ماوضع موجود را مطلوب نمی دانیم اما این شرایط نسبت به سال ۹۲ خیلی بهتر است که
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوبخت: روحانی و جهانگیری آماده اعلام لیست اموال‌شان

مردم انتظار دارند کسی مسئولیت کشور را بپذیرد که توان اداره کشور را داشته باشد از این رو کاندیداها بهتر است نشان دهند که از رئیس جمهور تواناتر است نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند. ماوضع موجود را مطلوب نمی دانیم اما این شرایط نسبت به سال ۹۲ خیلی بهتر است که نشان دهنده رویکرد دولت است.

پیشخوان خبر تبیان
نوبخت

سخنگوی دولت با اعلام آمادگی «حسن روحانی» و «اسحاق جهانگیری» برای ارائه لیست اموال شان در مناظره انتخاباتی سوم، گفت: شرایط موجود را مطلوب نمی دانیم اما معتقدیم نسبت به سال 92 خیلی بهتر است؛ لذا کاندیداها به جای تخریب، بهتر است نشان بدهند از رئیس جمهور تواناتر هستند.

به گزارش خبرنگار « تابناک »، محمدباقرنوبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه ظرفیت ایجاد شش میلیون شغل در کشورمان وجود ندارد گفت: طبق مصوبه مجلس دولت براساس برنامه پنجم توسعه باید سالیانه ۹۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم و نرخ بیکاری را یک رقمی کنیم.

مهمترین بخش های سخنان سخنگوی دولت بدین شرح است:

· ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت ها برای ایجاد شغل استفاده می کند از این رو مصوب شده است که حق بیمه کارفرمایانی که جوانان را استخدام می کنند از سوی دولت پرداخت شود.

· موضع وزیر دفاع درباره اظهارات سعودی ها موضع دولت بود و ما اینگونه اظهارات را ناشی از ترس و واهمه می دانیم بو باید انتظار داشته باشیم عربستان امروز در حمایت از داعش و ایجاد جنگ در سوریه و یمن نقش بسیاری دارند از این مقامات این کشور اگر قرآن تلاوت می کنند بدانند خداوند قوم ظالمین را هدایت نمی کند.

· درباره شکایت روحانی از قالیباف ستاد انتخاباتی روحانی باید پاسخگو باشد.

· هرکسی در هرجایی در دولت مخالف اشتباهی خلاف قانون شود باید با وی برخورد شود ولی تا زمانی که طبق قانون چیزی اثبات نشده است آبروی کسی را نبریم از این رو باید منتظر اعلام نظر قانون درباره پرونده واردات پوشاک از سوی دختر یکی از وزرا باشیم.

برجام فضای سرمایه گذاری خارجی در کشور رو بهبود چ بخشید و سبب شد تا روسای جمهور و مقامات سیاسی بسیاری کشورها وارد ایران شدند و در نتیجه ۱۳/۵ میلیارددلار در کشورمان از سوی خارجی ها در ایران سرمایه گذاری شد

· ستاد نظارت بر انتخابات براساس غیرقانونی بودن فعالیت سایت کارانه قالیباف را فیلتر کرده است.

· در قانون برنامه ششم توسعه تمامی نهادها از جمله آستان قدس رضوی باید مالیات بدهند.

· دولت و شخص رئیس جمهور نسبت به حضور در جمع کسانی همچون معدنکاران یورت احساس خوشحالی دارند و نسبت به احساسات آنها ابراز همدردی کردند.

· نوبخت در پاسخ به تابناک پیرامون پیش بینی اش درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد:شایسته نیست نامزدها در عرصه انتخابات یکدیگر را تخریب کنند چرا که مردم این روند را درست نمی دانند.

· مردم انتظار دارند کسی مسئولیت کشور را بپذیرد که توان اداره کشور را داشته باشد از این رو کاندیداها بهتر است نشان دهند که از رئیس جمهور تواناتر است نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند.

. ماوضع موجود را مطلوب نمی دانیم اما این شرایط نسبت به سال ۹۲ خیلی بهتر است که نشان دهنده رویکرد دولت است.

· ما می خواهیم فرصت بیشتری داشته باشیم تا اهداف باقی مانده خود را نهایی کنیم.

· روحانی و جهانگیری لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه داده اند، از این در مناظره روز جمعه در این راستا آمادگی کامل را دارند که در مناظره روز جمعه لیست اموال خود را ارائه دهند.

· نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دیگر نیز لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه دهند بعد در مناظره روز جمعه به مردم اعلام کنند.

· ایجاد سایت کارورزی مصوبه شورای اشتغال و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است و جنبه انتخاباتی ندارد.

· برجام فضای سرمایه گذاری خارجی در کشور رو بهبود بخشید و سبب شد تا روسای جمهور و مقامات سیاسی بسیاری کشورها وارد ایران شدند و در نتیجه ۱۳/۵ میلیارددلار در کشورمان از سوی خارجی ها در ایران سرمایه گذاری شد.

· صدور اطلاعیه از سوی وزارتخانه ها در واکنش به اظهارات برخی از نامزدها روند قانونی بوده است و به معنای دخالت دولت در جریان انتخابات نیست.

منبع : تابناک

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .