تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اخلاق و عمل در کنار هم می تواند ما را به نتیجه مطلوب در تبلیغ دین برساند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت الله علوی گرگانی:

با اخلاق و عمل در کنار هم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اخلاق و عمل در کنار هم می تواند ما را به نتیجه مطلوب در تبلیغ دین برساند.

با اخلاق و عمل در کنار هم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید

حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای گروه تبلیغی نصیران هدایت اظهار داشتند: در قواعد عقلا و قانون فلاسفه و منطق آمده که در هر جامعه و اجتماعی اگر کسی بخواهد به نتیجه مثبت برسد، باید به دو اصل کبری و صغری توجه نماید تا بتواند به نتیجه برسد.

ایشان ابراز داشتند: امروز مسئله صغری و کبری، ساری و جاری در تمام مسائل جامعه اعم از مباحث اجتماعی، اقتصادی و ... بوده و اگر کوچکترین خللی در آن به وجود آید، به نتیجه نخواهیم رسید.

این استاد خارج فقه حوزه خاطرنشان ساختند: اصل عمل، همان کبرای قضیه است که اگر ما بتوانیم آن را به درستی انجام دهیم، به نتیجه نزدیک شده ایم که در این راه، پیاده سازی مناسب طرح که با دقت و مشورت با بزرگان دین به دست می آید، مهم می باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: امروز همه به دنبال حق می باشند؛ اما مهم، طرح و قالبی است که ما این حق را در آن قرار داده و عرضه می نماییم؛ اگر بتوانیم منطق اسلام و قرآن را به درستی به مردم عرضه نمائیم ، می توانیم به نتایج مناسب دست پیدا کنیم.

ایشان اظهار داشتند: وجود انسانی کامل در موضوعات اخلاقی، اعتقادی، اسلامی، قرآنی و ... برای تبلیغ دین، می تواند ما را به اهداف مدنظر برساند، صغرای قضیه، اخلاق مناسب است که باید با اخلاق نیکو در این راه، ورود پیدا کرد و افراد را جذب نمود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان خاطرنشان ساختند: اخلاق و عمل در کنار هم می تواند ما را به نتیجه مطلوب در این راه برساند.

منبع: حوزه نیوز