تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با معرفی برگزیدگان، پایان یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان پایان یافت

دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با معرفی برگزیدگان، پایان یافت.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانش آموزی تبیان

به گزارش تبیان، دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، با حضور 6 هزار دانش آموز از سراسر کشور، در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه های نمایشگاهی، از صبح روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه و با حضور علیرضا مهدوی شاهرودی؛ مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری تهران آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره که با استقبال بی نظیر از سوی دانش آموزان روبرو گشت، شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه و جهت دهی به آن ها برای به بارنشستن ایده ها و نوآوری های آینده سازان این مرز و بوم بود.

پس از دو روز برگزاری پرشکوه جشنواره، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، ساعت 16 عصر جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان همراه با جمعی از مسئولین موسسه تبیان و با حضور گسترده و چشمگیر دانش آموزان و اولیا و مربیان در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در اختتامیه جشنواره دوازدهم پروژه های دانش آموزی با پخش فیلمی كوتاه با موضوع تکریم والدین و همچنین نماآهنگی از جشنواره امسال، فضایی هیجان انگیز و هدفمند برای حاضرین ایجاد شد که در پایان این مراسم از 140گروه برگزیده دانش آموزی در این جشنواره تجلیل شد.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان در سه بخش نمایشگاهی، سمینارعلمی و مسابقات برگزار شد و هزار و 400 گروه 2 تا پنج نفره در این دوره از جشنواره حضور داشتند.

در بخش سمینارها و غرفه های نمایشگاهی دانش آموزان در شاخه های مختلف علوم مانند فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پایه، هنر و معماری، معارف اسلامی، علوم زیستی و پزشكی و نانو شركت كردند.

در بخش مسابقات نیز دانش آموزان در گرایش هوافضا شامل راكت آبی، گلایدر و هاوركرافت، گرایش رباتیك شامل مسیریاب، جنگجو و نمایشی، گرایش سازه های ماكارونی، فوتومیكروگراف، كوره های خورشیدی، ماشین های كمیكار، بازی سازی، برنامه نویسی و كاپ فیزیك ایران حضور داشتند.