تبیان، دستیار زندگی
انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با ۸۰ اثر جدید:

حضور مرکزمدیریت حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

حضور مرکزمدیریت حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب تهران

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آل غفور با اشاره به حضور انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب تهران گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه امسال در نمایشگاه سی ام کتاب تهران شرکت کرده است و آثار علمی خود را در معرض بازدید علاقه مندان به فرهنگ کتاب و معنویت و دین عرضه کرده است.

وی افزود: امسال غرفه مرکز مدیریت حوزه با شکل مشترک در بخش کتب عمومی نمایشگاه جانمایی شده است و این غرفه نیز با 80 اثر که تولید انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه است، میزبان علاقه مندان به حوزه و فرهنگ متعالی اهل بیت(ع) است.

مدیر انتشارات حوزه های علمیه بیان کرد: با توجه به توجهی که همیشه مدیران حوزه به مبحث مطالعات جدی طلاب دارند امسال نیز تسهیلاتی برای طلاب و اساتید برای خرید کتاب صورت گرفت که قطعا بر حضور طلاب در این نمایشگاه و خرید آثار علمی تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آثار حوزوی در این نمایشگاه در کنار هم جانمایی نشده اند نیز گفت: این سوال را باید از مدیران ارشاد پرسید و اینکه امسال حتی برخی از این موسسات حوزوی در بنرهای خود نیز در روزهای اول مشکل داشتند و بسیاری از مردم متوجه نشدند که این غرفه دقیقا چه غرفه ای و متعلق به چه مرکزی است؛ این ناهماهنگی ها در کلیت کار اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل غفور اظهارکرد: امسال موسسات حوزوی از جمله حوزه علمیه خواهران و دفتر تبلیغات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و.... حضور خوبی در این نمایشگاه داشته اند که امیدواریم در روزهای آینده شاهد استقبال گسترده مردم به خصوص طلاب از این غرفه ها باشیم.

منبع: حوزه نیوز