تبیان، دستیار زندگی
اگر میخواهید به راحتی موهای فرزندانتان را مدل دهید حتما بخوانید و ببینید ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدل موهای جدید و زیبا مخصوص دختر بچه ها

اگر میخواهید به راحتی موهای فرزندانتان را مدل دهید حتما بخوانید و ببینید ...

هدی سادات پاک نهاد - بخش زیبایی تبیان

مدل موی بچگانه

یکی از علاقه ی مادران به دختر دار شدن این است که می توانند ظاهر فرزندشان را با لباس های زیبا و مدل موهای متنوع  جذاب و زیبا کنند. اما اینکار همیشه هم ساده نیست. مادران باید بدانند که  چگونه می توانند به موهای فرزندانشان مدل دهند. ما در این مطلب ساده ترین ، جدیدترین و زیباترین مدل های مو در انواع مختلف از فر، ساده ، زیکزاکی، بافت،خرگوشی و ... را برای شما به عنوان ایده ارائه خواهیم داد....

مدل اول :

یکی از مدل های عروسکی و جذاب که به سادگی می توان در منزل انجام داد فر کردن موهای فرزندتان است که اگر موهای فرزندتان خدادادی فر است که چه بهتر اما اگر قصد  فر کردن دارید مسلما استفاده از دستگاه های فر کننده برای کودکان کار مناسبی نیست اما میتوان از بیگودی های فر استفاده کرد به این نحو که بعد از اینکه فرزندتان را از حمام بیرون آوردید موهایش را با بیگودی ببندید و کمی تافت بزنید و بعد از مدتی بیگودی ها را باز کنید .

موی بچگانهمدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه

مدل دوم :

یکی دیگر از مدل های ساده و زیبا صاف بودن موهای فرزندتان است .  برای مدل دادن موهای صاف کودک می توان از مدل های زیر ایده گرفت .

مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه

مدل سوم:

سومین مدل برای موهای بچگانه مدل زیکزاکیست .در این مدل موها را به چند قسمت پیچ می دهید و تقسیم می کنید البته این مدل مخصوص بچه های مو بلند است .

مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه

مدل چهارم :

یکی از مدل های فوق العاده زیبا که هم مورد علاقه ی بچه ها است و هم مد روز ،بافت مو است . در این مدل می توانید موهای فرزندتان را به شکل های مختلفی ببافید .

مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه

مدل پنجم:

مدل ساده و آسان دیگر برای زمانی که عجله دارید و میخواهید فرزندتان زیبا شود  مدل خرگوشی است .

مدل موی بچگانه
مدل موی بچگانه
موی بچگانه

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.