تبیان، دستیار زندگی
بازخوانی بازتاب یک گزارش درباره جانشینان احتمالی بهروز افخمی برای اجرای هفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كناره‌گیری رئیسیان و صدرعاملی

بازخوانی بازتاب یک گزارش درباره جانشینان احتمالی بهروز افخمی برای اجرای هفت.

بخش سینما و تلویزیون تبیان

بهمن هاشمی

دیروز گزارشی نوشتیم و گفتیم با كناره گیری بهروز افخمی، مسولان تلویزیون برای سپردن سكان هفت به مجری جدید، چند گزینه در اختیار دارند.رسول صدر عاملی، علیرضا ریسیان، اكبر نبوی،محمود گبرلو و فرزاد حسنی چهره هایی هستند كه سابقه شان را برشمردیم و گفتیم چقدر شانس در اختیار گرفتن سكان هفت را دارند. این گزارش بازتاب گسترده ای در سایت های خبری داشت و تا لحظه تنظیم گزارش دو نفر از گزینه ها به آن واكنش نشان داده اند.

رسول صدرعاملی كه مدتی با هفت افخمی همكاری می كرد و گفت و گو با چهره ها را بر عهده داشت، طی تماسی با روزنامه‌اعلام كرد تمایلی برای اجرای هفت ندارد. علیرضا رییسیان هم كه پیش از بهروز افخمی جزو نامزدهای احراز سكان هفت بود، به هفت صبح گفت تصمیمی برای پذیرش این مسولیت ندارد. رئیسیان با سینماروزان نیز مصاحبه كرد و این طور گفت:« پیشنهاد اجرای هفت وجود داشته اما آن را کاملا رده کرده ام چون تا ابد هیچ برنامه ای در زندگی ام برای اجرا در تلویزیون ندارم. تخصص من فیلمسازی است که سالها مشغول آن بوده ام و ترجیح می دهم همچنان کار فیلمسازی را ادامه دهم.تخصص اجرا را ندارم و هیچ گاه و در هیچ برنامه ای به عنوان مجری ظاهر نخواهم شد.»

در این میان یك خبر درگوشی به هفت صبح رسیده كه می گوید شانس فرزاد حسنی و مهدی كرم پور بیش از دیگران است. از كرم پور به عنوان مجری بخش سینمایی «چشم شب روشن» و كمی پیش تر «سینما دو» نام برده می شد اما متنی نوشت و توضیح داد چرا مسولیت اجرای این دو برنامه را نپذیرفته است.


منبع: هفت صبح