تبیان، دستیار زندگی
در مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور رئیس رسانه ملی ،دادستان کل کشور ، رئیس ستاد انتخابات کشور و نمایندگان تام الاختیار شش نامزد حضور داشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشروح زمان پخش برنامه های تبلیغاتی انتخابات

در مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور رئیس رسانه ملی ،دادستان کل کشور، رئیس ستاد انتخابات کشور و نمایندگان تام الاختیار  شش نامزد حضور داشتند.

بخش سیاست تبیان

مشروح زمان پخش برنامه های تبلیغاتی انتخابات

در مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور رئیس رسانه ملی ،دادستان کل کشور ، رئیس ستاد انتخابات کشور و نمایندگان تام الاختیار  شمش نامزد حضور داشتند.

در این مراسم به قید قرعه نیکزاد نماینده سید ابراهیم رئیسی نخستین نامی بود که از گلدان خارج شد و عددی که ازگردونه قرعه کشی برای این نامزد خارج شد عدد 12 بود .

برنامه پخش برنامه های سید ابراهیم رئیسی ساداتی

رئیسی در روزهای ششم و و هفدهم اردیبهشت ماه مهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری خواهد بود و روز دهم اردیبهشت ساعت 22 از طریق شبکه یک با مردم در حوزه های مختلف سخن می گوید.

مستندهای تبلیغاتی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز دوازدهم و بیست و چهارم اردیبهشت ساعت 18:30 و 22 از طریق شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ساعت 30 دقیقه بامداد روزهای چهاردهم و 25 اردیبهشت ماه نیز از طریق شبکه جهانی جام جم به سوالات ایرانیان مقیم خارج از کشور پاسخ می دهد و گفتگوی ضبط شده این نامزدِ انتخابات هم بیستم و بیست و ششم اردیبهشت ساعت 21:30 از طریق شبکه خبر پخش خواهد شد .

رئیسی بیست وسوم اردیبهشت ساعت 19:10 از طریق شبکه سه سیما به سوالات جوانان پاسخ می دهد و ساعت 18  روز 27 اردیبهشت در شبکه چهار سیما پاسخگوی  سوالات کارشناسان خواهد بود.

هاشمی طبا همراه با دیگر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت شانزده روزهای هشتم، پانزدهم و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

این نامزدِ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 22:45 ششم و هفدهم اردیبهشت ماه  در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران شرکت می کند ،و در همین شبکه رادیویی در روزهای یازده ودوازدهم اردیبهشت به ترتیب در ساعت 17:30 و 07:10 به معرفی و بیان دیدگاه های خود می پردازد.

مصاحبه با رادیو ورزش در ساعت 16 عصر و 9 بامداد روزهای سیزدهم و چهاردم اردیبهشت ،مصاحبه با رادیو معارف در ساعت 18 و 11 روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت و مصاحبه با رادیو جوان در ساعت 19 و 10 صبح روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم اردیبهشت از دیگر برنامه های این نامزد در شبکه های مختلف رادیویی است.

رئیسی  همراه با دیگر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

برنامه پخش برنامه های حسن روحانی

براساس جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما ، حسن روحانی ساعت 22 روز 9 اردیبهشت با دوربین شبکه یک صحبت می کند ، در ادامه گفتگوی ضبط شده این نامزد ساعت 21:20 روز 11 اردیبهشت از شبکه خبر پخش می شود .

روحانی ساعت 30 دقیقه بامداد 12 اردیبهشت با حضور در شبکه جام جم به سئوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می دهد و ساعت 22:45 روز 13 اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو سیما حضور می یابد .

ساعت 18:20 شانزدهم اردیبهشت مستند یک و ساعت 22 نوزدهم اردیبهشت مستند دو این نامزد ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

روحانی ساعت 30 دقیقه بامداد 20 اردیبهشت با حضور در شبکه جام جم به سئوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می دهد و ساعت 22:45 بیست و یکم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو سیما حضور می یابد .

گفتگوی ضبط شده این نامزد ریاست جمهوری ساعت 21:20 روز بیست و سوم اردیبهشت از شبکه خبر پخش خواهد شد و ساعت 18 روز 24 اردیبهشت با حضور در شبکه 4 به سئوالات کارشناسان و 27 اردیبهشت ساعت 19:10 با حضور در شبکه 3 به سئوالات جوانان پاسخ می دهد .

همچنین ساعت 17:20 هفتم اردیبهشت و ساعت 7:10 هشتم اردیبهشت از طریق رادیو ایران با مردم صحبت می کند ، روحانی ساعت 22:45 دوازدهم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران شرکت می کند .

روحانی ساعت 16 روز هفدهم و ساعت 9 روز هجدهم اردیبهشت با رادیو ورزش مصاحبه می کند و ساعت 22:45 روز بیست و یکم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران حضور می یابد .

ساعت 18 روز 22 اردیبهشت با رادیو معارف ، ساعت 19 روز 23 و ساعت 10 روز 24 اردیبهشت با رادیو جوان و ساعت 11 روز 24 اردیبهشت هم با رادیو معارف گفتگو می کند .

وی در ادامه تبلیغات از رسانه ملی در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

برنامه پخش برنامه های تبلیغاتی محمد باقر قالیباف

قالیباف در اولین برنامه خود در هفتم اردیبهشت ماه به صورت رودررو برنامه خود را از طریق شبکه یکم سیما در ساعت 22 مطرح خواهد کرد .

این نامزد در روزهای 11 و 23  اردیبهشت ماه در گفتگوی ویژه خبری در شبکه دوم سیما در ساعت 22 و چهل و پنج دقیقه با مخاطبان خود سخن خواهد گفت .

قالیباف در ساعت  سی دقیقه بامداد روزهای  17 و 24  اردیبهشت ماه در شبکه جام جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می دهد.

مستندهای این نامزد دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در روزهای 18 و 21 اردیبهشت ماه از طریق شبکه یک در ساعات هجده و سی دقیقه و 22 پخش خواهد شد.

گفتگوهای ضبط شده با این نامزد هم سیزدهم و 25 اردیبهشت ماه در ساعت 21:30  از طریق شبکه خبر پخش خواهد شد .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ساعت 18روز 19 اردیبهشت در شبکه چهار سیما به سوالات سه کارشناس در حوزه های مختلف پاسخ خواهد داد ،همچنین در ساعت 19:10 روز 27 اردیبهشت نیز با حضور در  شبکه سه سیما به سوالات جوانان پاسخ می دهد.

برنامه های رادیویی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم ازهشتم اردیبهشت با مناظره اقتصادی و اجتماعی در رادیو ایران در ساعت 16 آغاز می شود، دو نوبت گفتگو با مردم در  دهم و یازدهم اردیبهشت از طریق رادیو ایران، شرک در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران در روزهای یازدهم  و بیست و سوم اردیبهشت، مصاحبه با رادیو ورزش در روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت ، مصاحبه با رادیو معارف در روزهای 24 و 25 اردیبهشت، و شرکت در مصاحبه رادیویی با شبکه رادیو جوان در روزهای 21 و 22 اردیبهشت فهرست برنامه های رادیویی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است .

مستند دوم این نامزد ریاست جمهوری ساعت 22 روز 22 اردیبهشت از شبکه یک پخش خواهد شد و ساعت 22:45 بیست و پنجم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو حضور می یابد.

قالیباف در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

زمان پخش برنامه های تبلیغاتی  میرسلیم

اولین برنامه در هفتم اردیبهشت ماه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو ساعت 22:45 بزگرار می شود این نامزد در 27 اردیبهشت ماه هم در همین برنامه به بیان دیدگاه های خود خواهد پرداخت.

میرسلیم ساعت 30 دقیقه بامداد روزهای  نهم و 26  اردیبهشت ماه در شبکه جام جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می دهد

میرسلیم یازدهم اردیبهشت ماه در ساعت 22 از طریق شبکه یک سیما دیدگاه های خودرا مطرح خواهد کرد.

مستندهای این نامزد دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در روزهای 14 و 20 اردیبهشت ماه از طریق شبکه یک در ساعات هجده و سی دقیقه و 22 پخش خواهد شد.

گفتگوهای ضبط شده با این نامزده هم هجدهم و 24 اردیبهشت ماه در ساعت 21:30  از طریق شبکه خبر پخش خواهد شد .

این نامزده انتخابات ریاست جمهوری ساعت 18روز 21 اردیبهشت در شبکه چهار سیما به سوالات سه کارشناس در حوزه های مختلف پاسخ خواهد داد ،همچنین در ساعت 19:10 روز 25 اردیبهشت نیز با حضور در  شبکه سه سیما به سوالات جوانان پاسخ می دهد.

برنامه های رادیویی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم از هفتم اردیبهشت آغاز می شود، دو نوبت گفتگو با مردم در نهم و دهم اردیبهشت از طریق رادیو ایران، شرک در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران در روزهای هفتم و بیست و هفتم اردیبهشت، مصاحبه با رادیو ورزش در روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ، مصاحبه با رادیو معارف در روزهای بیستم و بیست ویکم اردیبهشت، و شرکت در مصاحبه رادیویی با شکه رایو جوان در روزهای 25 و 26 اردیبهشت لیست برنامه های رادیویی این نامزده انتخابات ریاست جمهوری است .

میرسلیم در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

زمان پخش برنامه های اسحاق جهانگیری

براساس جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما ، اسحاق جهانگیری 9 اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو در ساعت 30: 22 دقیقه حضور می یابد . جهانگیری سپس در 12 اردیبهشت از طریق دوربین شبکه یک سیما در ساعت 22 با مردم صحبت می کند .

گفتگوی ضبط شده این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ساعت 21:20 شانزدهم اردیبهشت از شبکه خبر و مستند آن هم 17 اردیبهشت ساعت 18:20 شبکه یک پخش می شود .

جهانگیری ساعت 19:10 روز 18 اردیبهشت با حضور در شبکه 3 سیما به سئوالات جوانان ، ساعت 30 دقیقه بامداد 19 و 20 اردیبهشت با حضور در شبکه جام جم به سئوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می دهد.

مستند دوم این نامزد ریاست جمهوری ساعت 22 روز 22 اردیبهشت از شبکه یک پخش خواهد شد و ساعت 22:45 بیست و پنجم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو حضور می یابد .

جهانگیری ساعت 18 بیست و ششم اردیبهشت با حضور در برنامه  شبکه 4 در برنامه پاسخ هر نامزد به 3 کارشناس شرکت می کند و آخرین برنامه تلویزیونی این نامزد که گفتگوی ضبط شده است ساعت 21:20 دقیقه از شبکه خبر پخش خواهد شد .

همچنین جهانگیری ساعت 17:20 روز ششم و ساعت 7:10 روز هفتم اردیبهشت از طریق رادیو ایران با مردم صحبت می کند و در ساعت 22:45 روز نهم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه رادیو ایران حضور می یابد .

ساعت 16 روز شانزدهم اردیبهشت و ساعت 9 هفدهم اردیبهشت با رادیو ورزش همچنین ساعت 18 بیست و یکم و ساعت 11 بیست و دوم اردیبهشت مصاحبه می کند .

جهانگیری ساعت 19 بیست و چهارم و ساعت 10 بیست و پنجم اردیبهشت با رادیو جوان مصاحبه خواهد داشت و در آخرین برنامه ساعت 22:45 بیست و پنجم اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه خبری رادیو ایران شرکت می کند .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.

زمان پخش برنامه های سید مصطفی هاشمی طباء

هاشمی طبا ششم اردیبهشت ساعت 22 از طریق شبکه یک سیما در حوزه های مختلف با مردم سخن خواهد گفت گفتگوهای ضبط شده این نامزده نیز در روزهای نهم و 21 اردیبهشت ساعت 21:30 از طریق شبکه خبر سیما پخش می شود .

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دهم و بیست و سوم اردیبهشت با حضور در شبکه جام جم در ساعت 30 دقیقه بامداد به سوالات ایرانیان مقیم خارج از کشور پاسخ می گوید.

حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری در روزهای چهاردهم و نوزدهم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه های  هاشمی طبا است ، مستندهای تبلیغاتی این نامزد نیز از طریق شبکه های یک سیما در روزهای دوازدهم و 25 اردیبهشت به ترتیب ساعت 18:30 و 22 روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

هاشمی طبا بیستم اردیبهشت از طریق شبکه سه سیما در ساعت 19:10 به سوالات جوانان پاسخ می دهد و بیست و هفتم اردیبهشت نیز ساعت 17 به سوالات سه کارشناس در حوزه های مختلف پاسخ می دهد .

حضور در شبکه های مختلف رادیویی از دیگر برنامه های تبلیغاتی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است ،  هاشمی طبا دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت از طریق رادیو ایران به ترتیب در ساعت 17:30 و 07:10 به معرفی خود و برنامه هایش می پردازد، این نامزدِ چهاردهم و نوزدهم اردیبهشت در ساعت 22:45 از طریق رادیو ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری شرکت خواهد کرد.

هاشمی طبا در روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به ترتیب در ساعت 16 و 9 بامداد با رادیو ورزش مصاحبه می کند و در روزهای بیستم و بیست و یکم در ساعت 10 صبح و 18 عصر از با شبکه رادیو جوان مصاحبه خواهد کرد مصاحبه با  شبکه رادیویی معارف در روزهای 25 و 26 اردیبهشت از دیگر برنامه های  هاشمی طبا است که به ترتیب در ساعت 18 و 11 این روزها انجام خواهد شد .

هاشمی طبا همراه با دیگر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت 16 روزهای 8، 15 و 22 اردیبهشت ماه در مناظره زنده تلویزیونی از شبکه یک (پخش همزمان از رادیو ایران) حاضر خواهد شد.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .