تبیان، دستیار زندگی
سلیقه موسیقایی مجری خندوانه كه بعد از 16 سال همچنان از تیتراژ «گمگشته» ناراضی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدای اخشابی روی مخ رامبد جوان

سلیقه موسیقایی مجری خندوانه كه بعد از 16 سال همچنان از تیتراژ «گمگشته» ناراضی است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
خندوانه

برنامه «ساعت 25» بتازگی آیتمی به برنامه اضافه كرده كه چهره های خارج از حوزه موسیقی درباره سلیقه موسیقایی شان صحبت می كنند. در اولین گام، دوربین برنامه سراغ رامبد جوان رفت كه حاوی نكات جالبی بود.جوان می گوید تیتراژ سریال«گمشگته» كه ماه رمضان سال 80 روی آنتن رفت را دوست ندارد. این در حالی است كه تیتراژ سریال با مطلع «می گن فرشته روز شو ...» خیلی زود هیت شد. جوان می گوید:« وقتی آن را شنیدیم دوستش نداشتم و پشت تلفن به مجید اخشابی هم گفتم. كلا تدوین و موسیقی را چون فرصت نبود نظر بدهم را دوست ندارم اما موسیقی تیتراژ موقع پخش بشدت گل كرد و من سكوت كردم.»

جوان تعریف كرد كه بعد از آن با مجید اخشابی دوست های صمیمی شده اند ولی همچنان تیتراژ «گمشگته» را نمی پسندد. مجری «خندوانه» در بخش دیگری از مصاحبه درباره سلیقه موسیقایی اش حرف زد:« خواهرم ردیف كار می كرد؛ پدرم تار می زد و همیشه در خانه موسیقی سنتی ایرانی شنیده می شد ؛ از یك مدتی به بعد در معرض موسیقی كلاسیك قرار گرفتم . شوبرت، بتهوون و ... گوش می دادم .

بعد از آن تئوری موسیقی خواندم و دو سال ویلیون كلاسیك زدم.» آن طور كه جوان می گوید كمی بعد سراغ گیتار كلاسیك می زند و طولی نمی كشد كه موسیقی را كنار می گذارد:« تبدیل شدم به شنونده خوب موسیقی. ریتم را می فهمم متوجه هارمونی می شوم.» نكته جالب دیگر حرف های جوان درباره دكوپاژ فیلم هایش بر اساس موسیقی است:« از آهنگساز خواهش می كنم اتود موسیقی فیلم را در اختیارم بگذارد تا فضای مورد نظر را دربیاروم.»جوان از میان بازیگرانی كه خواننده شده اند، صدای حامد بهداد را دوست دارد.


منبع: هفت صبح