تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: 8 هزار و 914 نفر توسط هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و 793 نفر نیز رد صلاحیت شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تایید صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر

رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: 8 هزار و 914 نفر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و 793 نفر نیز رد صلاحیت شدند.

بخش سیاست تبیان

تایید صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر

حسین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران درباره آمار نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای شهر و روستا اظهار داشت: نتیجه نهایی جلسه صلاحیت‌ها به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی افزود: در مجموع 10 هزار و 420 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد تاکنون 194 نفر انصراف دادند. 8 هزار و 914 نفر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و 793 نفر نیز رد صلاحیت شدند. افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه درخواست تجدیدنظر خود را به صورت کتبی به دبیرخانه هیأت عالی نظارت استان دهند.

رئیس ستاد انتخابات تهران اضافه کرد: امکان احراز صلاحیت کسانی که تأیید نشدند وجود دارد و هیأت عالی نظارت استان وظیفه دارد مجددا صلاحیت آن‌ها را مورد رسیدگی قرار دهد، لذا 17 اردیبهشت این هیأت نظر نهایی خود را درباره افرادی که حق رقابت نخواهند داشت مجددا اعلام می‌کند. وی تصریح کرد: 18 اردیبهشت؛ آگهی داوطلبان تأیید شده توسط فرمانداری‌ها و بخشداری ها منتشر می‌شود.

چاوشی تأکید کرد: از داوطلبان احراز صلاحیت شده درخواست داریم در مدت زمان تأیید شده اقدام به تبلیغ کنند و لازم به ذکر است هرگونه اقدامی خارج از چارچوب قانون در جمع‌بندی نهایی مورد توجه قرار می‌گیرد. گفتنی است، باتوجه به اینکه برخی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند، آمار اعلام شده در حال تغییر است.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .