تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام کیانی از برگزاری نشست های سبک زندگی طلبگی در شهرستان دزفول خبرداد و گفت: با توجه به استقبال گسترده طلاب و خانواده های آنان از این نشست های اخلاقی، در نظر داریم تا در آینده ای نزدیک، مباحث سبک زندگی طلبگی را ادامه دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی سبک زندگی طلبگی در مدرسه آیت‌الله قاضی دزفول

حجت‌الاسلام کیانی از برگزاری نشست‌های سبک زندگی طلبگی در شهرستان دزفول خبرداد و گفت: با توجه به استقبال گسترده طلاب و خانواده‌های آنان از این نشست‌های اخلاقی، در نظر داریم تا در آینده‌ای نزدیک، مباحث سبک زندگی طلبگی را ادامه دهیم.

بررسی سبک زندگی طلبگی در مدرسه آیت‌الله قاضی دزفول

حجت‌الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی طلبگی در شهرستان دزفول، اظهار داشت: مقام معظم رهبری از سالیان پیش مسأله سبک زندگی اسلامی را مطرح فرموده و معیارهایی را برای آن نیز تعریف کردند؛ به همین دلیل مدیریت مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی برای عینیت بخشی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارائه محتوای لازم به زوج‌های جوان طلبه، سلسله نشست‌هایی را با عنوان «آشنایی با سبک زندگی طلبگی» در دزفول برگزار کردیم.

وی با اشاره به سرفصل‌های سلسله نشست‌های «آشنایی با سبک زندگی طلبگی»، گفت: «آشنایی با مفاهیم دینی و کاربرد آن در زندگی»، «آشنایی با اصول صحیح برنامه‌ریزی در زندگی طلبگی»، «ساده زیستی و آثار مثبت آن در زندگی اجتماعی»، «زیبایی‌های تعامل با همسر در سبک زندگی طلبگی» و... بخشی از سرفصل‌های سلسله نشست‌های «آشنایی با سبک زندگی طلبگی» است.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با بیان اینکه تا کنون ۵ جلسه برای طلاب مجرد و ۵ جلسه برای طلاب متأهل برگزار شده است، افزود: برای این سلسله نشست‌ها، تعدادی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم را دعوت کردیم که الحق و الإنصاف سخنان بسیار مفید و کاربردی را برای طلاب بیان کردند.

حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به تداوم این سلسله نشست‌ها، گفت: با توجه به استقبال گسترده طلاب و خانواده‌هایشان از این نشست‌های اخلاقی، در نظر داریم تا در آینده‌ای نزدیک، مباحث سبک زندگی طلبگی را ادامه دهیم تا إن‌شاءالله زوج‌های جوان طلبه، الگوی برای دیگر زوج‌های جوان جامعه اسلامی ایران شوند.

منبع: حوزه نیوز