تبیان، دستیار زندگی
کمیته برگزار کننده بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ اعلام کردند مشعل این بازی ها قرار است مسافت 2018 کیلومتری را قبل از افتتاحیه بازی ها طی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر 2018 کیلومتری مشعل المپیک زمستانی 2018

کمیته‌ برگزار کننده بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ اعلام کردند مشعل این بازی‌ها قرار است مسافت 2018 کیلومتری را قبل از افتتاحیه بازی‌ها طی کند.

بخش ورزشی تبیان
المپیک

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت برگزاری  المپیک زمستانی 2018 ، سفر مشعل  المپیک زمستانی 2018 از اول نوامبر آغاز می‌شود و از 17 شهر و استان کره جنوبی می گذرد.

این مشعل در مراسمی سنتی 26 اکتبر در شهر قدیمی  المپیا در یونان روشن خواهد شد و سپس طی تشریفاتی در 31 اکتبر به مسئولان کره جنوبی تحویل داده می‌شود. مشعل بازی‌ها به مدت 101 روز و توسط هفت هزار و 500 نفر پس از رسیدن به اینچئون حمل خواهد شد.

شعار مراسم حمل مشعل، "اجازه دهید همه بدرخشند" خواهد بود و مسئولان برگزار کننده پیونگ چانگ 2018 می‌گویند. این شعار در وهله اول به ذات مشعل  المپیک باز می‌گردد و سپس به آرزوی پیونگ چانگ برای اتحاد جهان از طریق ورزش.

لی هی بئوم، رییس کمیته‌ برگزاری بازی‌های  المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 در این باره گفت‌: مراسم حمل مشعل این پیام را به نسل‌ها می رساند که مردم با فرهنگ‌ها، نژادها و مذاهب گوناگون می‌توانند کنار هم جمع شوند. ما اطمینان داریم که مشعل اجازه می‌دهد که همگان بدرخشند و جرقه‌های اشتیاق و هیجان را قبل از بازی‌ها شعله ور کند.

بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کمتر از یک سال دیگر در کره جنوبی آغاز می‌شود.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .