تبیان، دستیار زندگی
مدیر انتشارات تیسا از عرضه 12 عنوان کتاب چاپ اولی در سی امین نمایشگاه بین المللی خبر داد و گفت: «جغرافیای فرهنگی»، «بازخوانی خشونت پذیری زنان» و «ایده های خیابانی» در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه «بازخوانی خشونت‌پذیری زنان» در نمایشگاه کتاب

مدیر انتشارات تیسا از عرضه 12 عنوان کتاب چاپ اولی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی خبر داد و گفت: «جغرافیای فرهنگی»، «بازخوانی خشونت‌پذیری زنان» و «ایده‌های خیابانی» در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title
سعید احمدی درباره حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب سی‌ام توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: انتشارات تیسا سال گذشته 20 عنوان کتاب چاپ اولی منتشر کرد که امسال نخستین حضور خود را در نمایشگاه کتاب تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال 96 تاکنون نیز 12 عنوان کتاب چاپ اولی منتشر شده که در نمایشگاه عرضه خواهد شد. «جغرافیای فرهنگی» نوشته دیوید اتکینسون و دیگران ترجمه نرگس خالصی مقدم یکی از آثاری است که ارائه می‌شود.

مدیر انتشارات تیسا افزود: کتاب «بازخوانی خشونت‌پذیری زنان» نوشته حسن فرهنگی یکی دیگر از کتاب‌های جدید تیسا است. فرهنگی پس از سال‌ها در این کتاب نگاهی جامعه‌شناسی از حوزه ادبیات داشته و با بازخوانی رمان کلیدر به دنبال طرح این موضوع است که چگونه خشونت علیه زنان توسط خود آنها و جامعه بازتولید می‌شود.

احمدی درباره کتاب «روش و نظریه در علوم اجتماعی» گفت: پیش از این با همکاری گروهی از مترجمان کتاب «نظریه و واقعیت» را منتشر کردیم امسال نیز این کتاب را که مجموعه مقالاتی از متفکرانی چون دیوید هاروی است به چاپ رسانده‌ایم.

به گفته مدیر انتشارات تیسا، امین بزرگیان نیز امسال با یادداشت‌هایی درباره شهر، بدن و خیابان با عنوان «ایده‌های خیابانی» در نمایشگاه کتاب سال جاری حضور خواهد داشت.

این ناشر در پایان با اشاره به چاپ کتاب «ظن در هنر عکاسی خیابانی» توضیح داد: این کتاب چاپ اولی نیز اثر دیگری از شاهین غفاری است که سال گذشته کتاب او درباره عکاسی خیابانی با اقبال مخاطب مواجه شده است.


منبع:خبرگزاری کتاب ایران (IBNA)

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .