تبیان، دستیار زندگی
ند   مدیر حوزه علمیه قم با محکوم کردن عمل فجیع دشمنان اسلام در هتک حرمت حرم مطهر امام هادی (ع) از تعطیلی و به سوگ نشستن حوزه های علمیه سراسر كشور خبر داد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام وال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراجع تقلید و حوزه های علمیه با تعطیلی دروس به سوگ می نشینند

مدیر حوزه علمیه قم با محکوم کردن عمل فجیع دشمنان اسلام در هتک حرمت حرم مطهر امام هادی (ع) از تعطیلی و به سوگ نشستن حوزه های علمیه سراسر كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین  حسینی بوشهری  گفت: در پی اقدام فجیع دشمنان اسلام در هتک حرمت ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) مراجع تقلید و حوزه علمیه قم ضمن اعلام عزای عموی، فردا پنج شنبه ساعت 10 صبح در مسجد اعظم قم به سوگ می نشینند. همچنین دروس حوزه های علمیه سراسر کشور در روز شنبه تعطیل خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: در عراق نیز مرجع بزرگوار حضرت آیت الله سیستانی به مدت یک هفته اعلام عزای عمومی کرده اند و حوزه علمیه نجف نیز با اعلام انزجار از این اقدام تعطیل است.
مدیر حوزه علمیه قم افزود: دشمنان اسلام بدانند که با این کارها نمی توانند شیعه را به زانو در بیاورند و ان شاء الله شیعیان به بهترین شکل این حرم مقدس را تجدید بنا خواهند کرد. البته این کارها برای ما تازگی ندارد و سلسله برنامه هایی است که از سوی دشمنان اسلام صورت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با اشاره به هجمه گسترده غرب با اسلام گفت: موج جدید اسلام ستیزی که صحنه گردان اصلی آن غرب است نمی تواند به اهداف شوم خود برسد.
وی افزود: دشمنانی که عراق را اشغال کرده اند ، بدشان نمی آید که در بین مردم این کشور جنگ طائفه ای راه بیاندازد. از این رو هوشیاری مردم عراق در این شرایط حساس ضروری است.
وی با عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) اقدام امروز دشمنان را در حمله به بارگاه ملکوتی امام هادی (ع) را اقدامی شنیع دانست که عواطف همه مسلمانان و جوامع بشری را جریحه دار کرده است.