تبیان، دستیار زندگی
متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه های جاری رئیس جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه رئیسی به رییس صداوسیما

متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.

بخش سیاست تبیان

نامه رئیسی به رییس صداوسیما

رئیسی طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم عدم جانبداری از سوی این سازمان اظهار کرد: متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند. از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید.


منبع :تابناک