تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم نوجوانان ایران که برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی قزاقستان شده اند، اولین تمرین خود را در محل برگزاری این رقابت ها انجام دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تمرین نوجوانان ایران در قزاقستان

اعضای تیم نوجوانان ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی قزاقستان شده اند، اولین تمرین خود را در محل برگزاری این رقابت‌ها انجام دادند.

بخش ورزشی تبیان
تیم نوجوانان

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از پنجشنبه هفته جاری به میزبانی قزاقستان در «آتی راو» برگزار خواهد شد و تیم های کشورمان در دو بخش پومسه و مبارزه در این رقابتها به دیدار رقبای خود می روند.

تیم تکواندوی نوجوانان ایران که یکشنبه هفته جاری راهی قزاقستان شده بود، بعد از ورود به این کشور و استراحتی کوتاه در هتل محل اقامت خود، اولین تمرین را زیر نظر وحید عبداللهی سرمربی، رمضانی و فتاحی اعضای کادر فنی انجام داد.

این تیم با ترکیب امیر ولی‌پور در وزن ۴۵- کیلوگرم، حمیدرضا صدری در وزن ۴۸- کیلوگرم، حامد اصغری در وزن ۵۱- کیلوگرم، ابراهیم صفری در وزن ۵۵- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن ۵۹- کیلوگرم، امیرعلی پروینی در وزن ۶۳- کیلوگرم،‌ رضا مختاری در وزن ۶۸- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن ۷۳- کیلوگرم، امیرحسین وقوعی آذر در وزن ۷۸- کیلوگرم و محمدعلی خسروی در وزن ۷۸+ کیلوگرم به مصاف رقیبانشان خواهند رفت.

این دوره از مسابقات با برگزاری مسابقات پومسه آغاز شده و در ادامه نوجوانان در بخش مبارزه به مصاف رقبای خود می روند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .