تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری:برخی تلاش می کند فضای انتخابات به سمت هراس از وضعیت گذشته برود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فضای انتخابات را هراس انگیز نکنید

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری:برخی تلاش می کند فضای انتخابات به سمت هراس از وضعیت گذشته برود.

بخش سیاست تبیان

فضای انتخابات را هراس انگیز نکنید

محسن کوهکن ریزی آرایش سیاسی کشور در آستانه انتخابات را ارزیابی کرد و گفت: رقابت 29 اردیبهشت ماه بین رئیس جمهور فعلی با داوطلب مورد اجماع جمنا خواهد بود.

نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: نهایتا یک نفر از اجماع می ماند و بقیه به هر نحوی کنار می روند و در صحنه حضور نخواهند داشت.

وی گفت: البته برخی ها بر این باورند به جای اینکه ذهن مردم به سمت و سوی مطالبات اصلی یعنی بهبود وضع اقتصادی و اشغالزایی برود به سمت و مسائل سیاسی هدایت شوند تا لایه های خاکستری جامعه برای حضور در انتخابات اقدامی داشته باشند.

هدف جمنا رسیدن به کاندیدای واحد است،با این وجود طبیعی خواهد بود که در این مسیر چالش های وجود داشته باشد اما ما برای آنها دعا می کنیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بنابراین برای اینکه رای لایه های خاکستری به سبد آرای کاندیداها جذب شود اقداماتی صورت می گیرد، به طور مثال اقدامی که رئیس جمهوری سابق در دومین روز ثبت نام در انتخابات انجام داد باعث می شود مردم در هراس وضع گذشته وارد عرصه انتخابات شوند.

کوهکن با بیان اینکه اقدام احمدی نژاد به تیتر یک رسانه ها درآمد، ادامه داد: این حرکت عاملی می شود که به جای تحلیل وضع موجود و پاسخگوی مسئولان به مطالبات و دغدغه های اقتصادی مردم، فضای مقایسه شرایط کنونی بدر مقایسه با وضعیت گذشته ایجاد شود و به لایه های خاکستری تلنگری وارد شود تا سبد آرا پر بارتر شود.

وی گفت: انتظار می رفت که انتخابات در فضای عادی و معقول با نگاه ارزیابی شرایط اقتصادی انجام شود نه اینکه بحث های و مقایسه های امروز با گذشته به میان کشیده شود.

این نماینده با بیان اینکه امیدوار است بااتمام ثبت نام ها شورای نگهبان تصمیم گیری درستی داشته باشد، اظهار داشت: با تصمیم گیری شورای نگهابان می توانیم از انتخابات دو قطبی سیاسی فاصله بگیریم چرا که چنین فضایی به مردم آسیب وارد می کند اما اگر فضایی آرام فراهم شود مطالبات واقعی و اصلی مردم در برنامه کاندیداها مورد بررسی قرا می گیرد.

عضو هیات رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکیدکرد: هدف جمنا رسیدن به کاندیدای واحد است،با این وجود طبیعی خواهد بود که در این مسیر چالش های وجود داشته باشد اما ما برای آنها دعا می کنیم.
منبع :تابناک