تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه بین المللی تبریز تا سوم اردیبهشت ماه میزبان فعالان و علاقه مندان به صنعت چرم، کیف و کفش است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه بین‌المللی ملزومات چرم، در پایتخت چرم ایران

نمایشگاه بین‌المللی تبریز تا سوم اردیبهشت‌ماه میزبان فعالان و علاقه‌مندان به صنعت چرم، کیف و کفش است.

بخش هنری تبیان
نمایشگاه بینالمللی چرم,

سومین نمایشگاه بین‌المللی ملزومات چرم، کیف و کفش از اول اردیبهشت‌ماه در شهر تبریز برگزار می‌شود. محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز، تا روز سوم اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت 15 تا 21 میزبان فعالان و علاقه‌مندان به صنعت چرم، کیف و کفش است.

رئیس اتحادیه چرم و لوازم کفش تبریز دراین‌باره اعلام کرده است بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ملزومات کیف و کفش، ماشین‌آلات تولید کیف و کفش و چرم و سایر زمینه‌های مرتبط در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

او با اشاره به نقش پررنگ صنعت چرم، کیف و کفش و صنایع وابسته به آن در کشور، آذربایجان شرقی را یکی از قطب‌های تولید کیف و کفش و چرم در ایران برشمرده است.

به هر روی برگزاری این دست نمایشگاه‌ها می‌تواند از یک سو به افزایش بهره‌وری در این صنایع و از سوی دیگر افزایش کیفیت در حوزه چرم و کیف و کفش منجر شود که این امر به نوبه خود زمینه تقویت تولید داخلی و به تبع آن اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را فراهم می‌کند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی ملزومات چرم، کیف و کفش، اول تا سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و در سالن شهریار با همکاری اتحادیه چرم، کیف و لوازم کفش تبریز برگزار می‌شود.


منبع: هنرآنلاین