تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو از اجرای طرح «خوب، بد، زشت» در برخی دبیرستان های تهران خبر داد و گفت: در این طرح، کارشناسان دارویی و آرایشی و بهداشتی، آسیب های استفاده بی رویه از مواد آرایشی و بهداشتی را آموزش می دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای طرح «خوب، بد، زشت» در برخی مدارس تهران

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو از اجرای طرح «خوب، بد، زشت» در برخی دبیرستان‌های تهران خبر داد و گفت: در این طرح، کارشناسان دارویی و آرایشی و بهداشتی، آسیب‌های استفاده بی‌رویه از مواد آرایشی و بهداشتی را آموزش می‌دهند.

بخش اجتماعی تبیان
title

محمد هاشمی در خصوص برنامه‌های هفته سلامت سازمان غذا و دارو گفت: معرفی راهنمای «آنتی شایعه فرآورده های سلامت» از جمله برنامه های رزمایش به شمار می رود که بر اساس آن، شایعات این حوزه رصد و برای کاستن از تشویش افکار در کوتاه‌ترین زمان نسبت به آنها واکنش نشان داده شده و صحت و سقم اخبار به اطلاع مردم خواهد رسید.

صبحانه سالم در خطوط مترو و بی. آر. تی 

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: همچنین در هفته سلامت غرفه های «دستاوردهای سازمان غذا و دارو» در برخی بوستان‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی سراسر کشور از سوی معاونت های غذا و دارو برگزار می شود.

من مسئول سلامتی خود هستم

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: برنامه دیگری با نام «من مسئول سلامتی خود هستم» با مشارکت اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی و همکاری کارشناسان غذای معاونت های غذا و داروی سراسر کشور به صورت آزمایشی در شهر تهران و در آینده نزدیک در سراسر کشور برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: در این طرح، طبق برنامه ریزی های هدفمند، پایش و بررسی نشانگرهای رنگی و چراغ راهنمای تغذیه‌ای درج شده در محصولات غذایی سطح عرضه محصولات، عملیاتی می شود تا نتایج آن مبنای تصمیم گیری های بعدی این حوزه قرار گیرد.

هدیه دانش آموزان در هفته سلامت 

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: مراسم «بادبادک‌های نشانگر» با هدف اشاعه فرهنگ توجه به نشانگرهای تغذیه رنگی درج شده در بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و انتخاب محصولات سودمند در هفته سلامت برگزار خواهد شد.

طرح خوب، بد ، زشت در مدارس تهران

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه از اجرای طرح «خوب، بد، زشت» در برخی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه شهر تهران خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، کارشناسان جوان دارویی و آرایشی و بهداشتی ، آسیب‌های استفاده بی رویه از مواد آرایشی و بهداشتی و راه های شناسایی انواع تقلبی آنها را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

هاشمی در پایان افزود: مصرف خودسرانه مواد نیروزا، قرص‌های لاغری، چاقی و مهم‌تر از همه آشنایی با آسیب‌های محصولات قاچاق و تقلبی و بر شمردن دلایل عدم اعتماد به افراد غیر متخصص در تهیه اینگونه محصولات از دیگر آموزش هایی هستند که دانش آموزان در این طرح با آنها آشنا می‌شوند.


منبع: فارس نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .