تبیان، دستیار زندگی
با هماهنگی های صورت گرفته میان موسسه تبیان و مرکز بسیج سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مسابقه «نسیم وصل» در شبکه اجتماعی تبیان، به معتکفین مسجد بلال سازمان صدا و سیما ارائه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه نسیم وصل تبیان؛ برای معتکفین

با هماهنگی های صورت گرفته میان موسسه تبیان و مرکز بسیج سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مسابقه «نسیم وصل» در شبکه اجتماعی تبیان، به معتکفین مسجد بلال سازمان صدا و سیما ارائه شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

ارائه مسابقه «نسیم وصل» در شبکه اجتماعی تبیان، به معتکفین مسجد بلال سازمان صدا و سیما

به گزارش تبیان، همزمان با فرارسیدن ایام اعتکاف و سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین، امام علی (ع) مسابقه نسیم وصل توسط معاونت شبکه های اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برای معتکفین مسجد بلال سازمان صدا و سیما بطور ویژه برگزار شد.

در همین راستا جمعی از کارشناسان شبکه اجتماعی تبیان، با حضور در مسجد بلال، معتکفین را با مسابقه «نسیم وصل» آشنا کرده و نسخه موبایل شبکه اجتماعی تبیان را برای معتکفین نصب کردند.

محمد حسین مجنون زاده یکی از معتکفین که برای دومین سال پیاپی در مراسم پرفیض اعتکاف شرکت می کند در گفت و گو با خبرنگار تبیان ضمن استقبال از مسابقه نسیم وصل، این حرکت را یک قدم ارزشمند برای آشنا ساختن معتکفین با شبکه های اجتماعی بومی و منطبق بر موازین ایرانی و اسلامی دانست.

وی افزود با انتشار تصاویر و فیلم هایی که از ایام اعتکاف گرفته است٬ در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

حسین ترابی پانزده سال سن دارد و برای نخستین بار است در جمع معتکفین حاضر شده است٬ هدف حضور خود در این مراسم را آشنایی هرچه بیشتر با خداوند متعال عنوان کرد و بیان داشت که قصد دارد تا در مسابقه «نسیم وصل» شرکت کند.

رضا ثامنی که بیست و پنج سال سن دارد و در حال حاضر در حوزه علمیه تحصیل می کند، اعتکاف را فرصتی برای خلوت کردن با خدا عنوان کرد و گفت خداوند فرصتی سه روزه را برای بندگان خود در نظر گرفته است تا پاک و مطهر به استقبال ماه شعبان بروند.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تصاویر، فیلم ها، فایل های صوتی و دلنوشته های خود را پیرامون این ایام و مراسم اعتکاف در شبکه اجتماعی تبیان به آدرس Net.tebyan.net منتشر کنند. همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به باشگاه کاربران تبیان به نشانی bashgah.tebyan.net مراجعه نمایند.