تبیان، دستیار زندگی
در میان لوازم جانبی خانم ها کیف یکی از مهم ترین موارد است. کیف نقش مکمل را در لباس ها دارد و اهمیت آن کمتر از کفش و لباس نیست. بیشتر ما هنگام انتخاب کیف به رنگ لباس ها و استایل ظاهری مان دقت می کنیم. اما باید بدانیم که کیف علاوه بر شیک بودن باید متناسب با
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب کیف بر اساس تیپ بدنی

در میان لوازم جانبی خانم ها کیف یکی از مهم ترین موارد است. کیف نقش مکمل را در لباس ها دارد و اهمیت آن کمتر از کفش و لباس نیست. بیشتر ما هنگام انتخاب کیف به رنگ لباس ها و استایل ظاهری مان دقت می کنیم. اما باید بدانیم که کیف علاوه بر شیک بودن باید متناسب با تیپ بدنی انتخاب شود. پس بیایید با انواع کیف ها و سازگاری آن ها با تیپ های بدنی مختلف آشنا شویم.

بخش زیبایی تبیان

انتخاب کیف بر اساس تیپ بدنی

کیف دستی برای زنان لاغر و قدبلند

زنان بلند و لاغر در انتخاب انواع مختلف کیف ها خوشبخت ترین زنان هستند. آن ها می توانند انواع کیف ها از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دستی های کوچک و کیف های رودوشی استفاده کنند. با این حال به آن ها توصیه می شود که کیف های زیاد کوچک استفاده نکنند زیرا باعث می شود بلندتر نشان داده شوند. پس بهتر است کیف های سایز متوسط یا بزرگ با طرح های درشت استفاده کنید.

کیف دستی برای زنان کوتاه قد و ریزه اندام

اصلی ترین قانون مد برای ریز اندام ها قانون تقارن است. دخترهای ریزه باید کیف کوچک انتخاب کنند. هیچوقت به سمت کیف های بزرگ نروید. شاید این کیف ها جای زیادی برای وسایل تان داشته باشند ولی باعث می شوند کوتاه تر از آن چه هستید نشان داده شوید. پس بهترین کار این است که کیف کوچک بخرید. اگر گیف رودوشی انتخاب می کنید نباید پایین تر از باسن قرار بگیرد بلکه باید درست روی نیم تنه قرار بگیرد.

پایین تنه بزرگ

وظیفه شما این است که توجه دیگران را از قسمت باسن به بالاتنه تغییر دهید. بهترین انتخاب کیف رودوشی رنگی روشن و در اندازه متوسط است. بند کیف باید کوتاه باشد زیرا کیف باید درست زیر بازوها قرار بگیرد. هیچوقت از مدل کیف پستچی استفاده نکنید چون کیف پایین تر از باسن قرار می گیرد و باعث می شود باسن بزرگ تر نشان داده شود.

بالاتنه بزرگ و تیپ بدنی سیب

زنانی که بالاتنه و شانه های بزرگی دارند باید به کلی کیف دستی های کوچک با بند کوتاه را فراموش کنند. هدف این است که توجه دیگران را بیشتر به سمت پایین تنه جلب کنید پس باید کیف های بند بلند، کیف پستچی، یا کیف هایی که روی آرنج قرار می گیرد استفاده کنید.

اگر بالاتنه کوچک دارید و می خواهید بزرگ تر نشان داده شود کیف های بند کوتاه استفاده کنید.

تیپ های بدنی ورزشی

زنانی که تیپ بدنی زاویه دار و ورزشکارانه ای دارند نباید از مدل کیف های مشابه استفاده کنند. کیف های باریک و زاویه دار اندام را خشن تر نشان می دهد. کیف های گردتر و حجیم تر مشابه کوله پشتی با طرح و نقش هایی مثل گلدوزی روی بند آن استفاده کنید.

تیپ های سایز بزرگ

زنان سایز بزرگ باید کیف های خوش دوخت در اندازه متوسط استفاده کنند. همچنین بهتر است کیف های بزرگ با طرح های درشت را انتخاب کنید. متاسفانه باید کیف های کوچک را به کلی کنار بگذارید.

در نتیجه باید این قانون طلایی مد را همیشه در ذهن داشته باشیم: کیفی را انتخاب کنید که متضاد با ضعف اندام شما باشد. خانم های چاق باید کیف های خوش ساخت با خطوط باریک در شکل های مجزا انتخاب کنند و در حالی که خانم های لاغر نباید از به کاربردن لوازم جانبی فانتزی هراسی داشته باشند. رنگ نیز نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند. کیف های بزرگ با طرح و رنگ روشن برای همه خانم های قد بلند ایده آل است. در حالی که خانم های ریزه اندام بهتر است از کیف های تک رنگ استفاده کنند. پس با رعایت این قانون ها دیگر می دانید چه کیفی مناسب اندام خود انتخاب کنید.


منبع: سایت بدونیم

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.