تبیان، دستیار زندگی
اصولگرایان به جای استراتژی حذف جریانات دیگر که در گذشته در پیش می گرفتند امروز یک رقابت قانونمند را در پیش گرفتند که باید آن را به فال نیک گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقدامات اصولگرایان را به فال نیک ‌می‌گیریم

اصولگرایان به جای استراتژی حذف جریانات دیگر که در گذشته در پیش می گرفتند امروز یک رقابت قانونمند را در پیش گرفتند که باید آن را به فال نیک گرفت.

بخش سیاست تبیان

اقدامات اصولگرایان را به فال نیک ‌می‌گیریم

هرچند دو کاندیدای اصلی انتخابات ریاست جمهوری یعنی حجج اسلام رئیسی و روحانی از اعضای یک تشکل روحانی خیلی شناخته شده و باسابقه به نام «جامعه روحانیت مبارز» هستند که «مجمع روحانیون مبارز» سال ها پیش از آن منشعب شده، نقش تشکل های روحانی در ساز و کارهای انتخاباتی تعیین شده توسط اصولگرایان و اصلاح طلبان همچون گذشته خیلی ملموس نیست.

هرچند در گذشته جامعتین در بین اصولگرایان و مجمع روحانیون مبارز و مجمعین (مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم) در بین اصلاح طلبان تأثیرگذاری زیادی به ویژه در ایام انتخابات داشتند، تعیین ساز و کارهای جدید انتخاباتی باعث شده که این تشکل های روحانی به سمتی بروند که تنها تأیید و یا رد کننده نظرات و تصمیمات انتخاباتی این ساز و کارها باشند.

ما هم در انتخابات شوراها و هم انتخابات ریاست جمهوری حامی نظر و تصمیم نهایی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خواهیم بود‌؛ لذا فعالیت مجزایی برای این عرصه نخواهیم داشت.

در همین خصوص عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز درباره رویکرد انتخاباتی این تشکل روحانی برای انتخابات پیش روی گفت: این مجمع در انتخابات ریاست جمهوری از نظر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تبعیت می کند.

«حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری» درباره برنامه های انتخاباتی اصلی ترین تشکل روحانی اصلاح طلب، اظهار کرد: مجمع روحانیون مبارز جداگانه برنامه ای را برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

وی افزود: مجمع روحانیون مبارز در انتخابات ریاست جمهوری از مجموعه فعالیت هایی که در شورای عالی اصلاح طلبان صورت می گیرد حمایت می کند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: ما هم در انتخابات شوراها و هم انتخابات ریاست جمهوری حامی نظر و تصمیم نهایی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خواهیم بود‌؛ لذا فعالیت مجزایی برای این عرصه نخواهیم داشت.

موسوی لاری درباره فعالیت های شکل گرفته در بین اصولگرایان به عنوان رقیب اصلاح طلبان گفت: ما فعال شدن اصولگرایان را به فال نیک می گیریم.

وی مدعی شد: اصولگرایان به جای استراتژی حذف جریانات دیگر که در گذشته در پیش می گرفتند امروز یک رقابت قانونمند را در پیش گرفتند که باید آن را به فال نیک گرفت.
منبع :تابناک