تبیان، دستیار زندگی
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رسانه ها تکمیل کننده کار روابط عمومی ها هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسانه ها تکمیل کننده کار روابط عمومی ها هستند

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رسانه ها تکمیل کننده کار روابط عمومی ها هستند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

روابط عمومی

به گزارش  روابط عمومی، رهبر طوماری ظهر یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به سازماندهی شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش این استان افزود: بدون همکاری رسانه ای تک تک اعضا و کارکنان یک مجموعه، امکان ارایه عملکرد و فعالیتهای یک مجموعه میسر نخواهد شد و در این مسیر بایستی همه کارکنان امر اطلاع رسانی را تکامل بخشند.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مسولین روابط عمومی ادارات با رسانه ها افزود:رسانه ها تکمیل کننده کار روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی هستند و بدون حضور رسانه ها اطلاع رسانی امکانپذیر نخواهد شد.

طوماری ظهور پدیده شهروندخبرنگاری را از ضرورتهای عصر حاضر دانست و اظهار داشت: خبر در هر نقطه ای از جهان ارزش خاص خود را دارد و دامنه شمول خبر فراتر از حد و مرزهای جغرافیایی است و به همین خاطر است که هر اتفاقی در هر گوشه از جهان در چند ثانیه در کل جهان مخابره می شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان ساخت:سازمان ها بدون روابط عمومی ها نخواهند توانست به اهداف تعیین شده برسند و روابط عمومی ها نیز بدون همکاری رسانه ها و خبرنگاران نخواهند توانست ارتباط لازم را با مردم و مخاطبان برقرار کرده و عملکرد دستگاه متبوع را منتقل سازند.

طوماری با اشاره به گسترش روزافزون فضای مجازی و شبکه های مجازی گفت:با استفاده بهینه از این فضا می توان از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کرد و تهدیدات مرتبط با آن را نیز از بین برد.