تبیان، دستیار زندگی
اگر از دست مقایسه های دلارام زندگیتان به ستوه آمدید، یا به خاطر نداشتن گفت و گویی عاقلانه تنهای تنها مانده اید، هفته ای که گذشت را مرور نمایید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاه به هفته ای که گذشت...

اگر از دست مقایسه های دلارام زندگیتان به ستوه آمدید، یا به خاطر نداشتن گفت و گویی عاقلانه تنهای تنها مانده اید، هفته ای که گذشت را مرور نمایید.

بخش خانواده ی تبیان

نگاه به هفته ای که گذشت...

اثرات منفی مقایسه

زمانیکه اعتماد به نفس کافی ندارید، قابلیتهای خود را نادیده می‌گیرید و یا اینکه هدف خاصی در زندگی دنبال نمی‌کنید و به نقاط ضعف خودتان و نقاط قوت دیگران نگاه کنید، ممکن است در گرداب مقایسه کردن قرار گیرید. خانواده و آشنایان فلان ماشین را دارند، من ندارم! دوستم در این زمینه تحصیل کرده است من نکرده ام! خاله ام به اروپا سفر کرده است چرا من سفری نداشته باشم!.... نتیجه چنین مقایسه ها می شود حسرت، حسادت، غبطه خوردن...

چه کسانی دل آرام زندگی نیستند؟

با ازدواج کردن، دختر و پسر، می خواهند در کنار یکدیگر طعم شیرین زندگی را بچشند و برای همدیگر به عنوان منبعی برای ایجاد آرامش و لذت باشند. اما در برخی مواقع این دل آرام بودن و این خوش اخلاق بودن، دیگر وجود ندارد.

با 3 سبک اصلی در دکوراسیون داخلی آشنا شوید

در طراحی دکوراسیون داخلی همیشه پیروی از سبکی خاص می تواند به انسجام و هماهنگی بخش های مختلف کار کمک کند، ظاهری زیباتر به آن ببخشد و استفاده از آن فضا را بهبود دهد. بنابراین شناخت سبک های مختلف ضروری به نظر می رسد. در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر شما را با اصول سبک های رمانتیک، مینی مالیسم و کانتری بیشتر آشنا کند. با ما همراه باشید.

من مانده ام تنهای تنها

با بیشتر شدن مشکلات پیش روی جوانان در امر ازدواج  از جمله رکود اقتصادی که از عوارض بسیار مهم آن بیکاری است بیشتر پسران جوان با ترسی مواجه شده اند که باعث گریز آنها از ازدواج شده است آنها نگران تامین معاش و مخارج خانواده هستد، البته مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز در این بی میلی بی تاثیر نبوده است. در این میان با کاهش نرخ ازدواج شرایط ازدواج برای برخی از دختران مهیا نمی شود و این مسئله مشکلاتی را در پیش روی آنها و خانواده هاشان قرار می دهد. البته این مشکل تنها گریبان گیر جامعه ما نبوده و در بسیاری از جوامع دختران با مسئله تجرد رو به رو هستند. البته باید گفت در این تجرد توقعات نابجا و فرهنگ های رایج نادرست که در میان دختران رواج یافته است بی تاثیر نیست.

گفتگویی عاقلانه برای داشتن زندگی ای عاشقانه

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که در زمان رفتن به خواستگاری ندانید که چه باید بپرسید و این مساله باعث شده است که نتوانید در انتخاب همسر برای خودتان به نتیجه برسید. پرسیدن سوالات اساسی و لازم، می تواند به شما کمک کند تا به شناخت بهتر طرف مقابل خودتان بپردازید و در نتیجه انتخاب بهتری را داشته باشید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.