تبیان، دستیار زندگی
کسانی که سطح توقعات مردم را در آن حدی بالا می برند که توان کشور در آن نیست، روی اعصاب مردم اثر می گذارند، باید توقعات در حد داشته ها و شرایط کشور باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه های انتخاباتی وزیر بهداشت

کسانی که سطح توقعات مردم را در آن حدی بالا می‌برند که توان کشور در آن نیست، روی اعصاب مردم اثر می‌گذارند، باید توقعات در حد داشته‌ها و شرایط کشور باشد.

بخش سیاست تبیان

توصیه های انتخاباتی وزیر بهداشت

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه همایش روز جهانی سلامت گفت: ما باید اطلاعات مردم را در زمینه افسردگی افزایش دهیم و اجازه دهیم مردم بیشتر راجع به علائم افسردگی بدانند.

وی افزود: تهمت، دروغ، غیبت و اموری که در دین ما جزو گناهان کبیره است همگی افسردگی را به وجود می‌آورند. متأسفانه ما در زمینه کاهش افسردگی تلاش زیادی نکردیم.

وزیر بهداشت گفت: کاهش افسردگی نیاز به یک عزم ملی است، کل ارکان حاکمیت و مردم باید با همکاری یکدیگر در زمینه کاهش افسردگی قدم بردارند این یک حوزه فرهنگی و البته بخشی از آن اقتصادی است. بیکاری، افسردگی را به وجود آورده و آن را تشدید می‌کند.

متأسفانه در انتخابات الگویمان غربی است، در مناظره‌ها نقد رقبا همگی مانند کشورهای غربی عمل می‌کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید زمانی را به حضور اصحاب علم و صحبت با مردم اختصاص دهند تا مردم راجع‌ به این بیماری بیشتر بدانند و در این صورت است که شرایط بهتری خواهیم داشت.

وزیر بهداشت گفت که بعضی‌ها نمی‌دانند که بیمارند و باید خود را مراجعه کنند. به عنوان مسئول سلامت کشور از همه می‌خواهم به این بخش توجه جدی کنند به خصوص از همه به خصوص رسانه ملی، ائمه جمعه و نویسندگان و همه عزیزان می‌خواهم به این بخش توجه ویژه کنند.

وزیر بهداشت در خصوص انتخابات و افسردگی گفت: انتخابات مانند هر مقوله دیگر می‌توانند باعث آسیب به سلامت مردم شود یا بالعکس عمل کند. کسانی که تخریب، تحقیر می‌کنند و وعده‌ها و گزارشات خلاف‌واقع می‌دهند همگی از کسانی هستند که مردم را ناامید می‌کنند.

وی افزود: افرادی که سطح توقع مردم را بالا می‌برند این افراد نیز روی اعصاب مردم اثر می‌گذارند. باید توجه کنیم که توقعات ما در حد داشته‌ها و شرایط کشور باشد و دم انتخابات روی اعصاب مردم راه نروید.

وزیر بهداشت گفت: متأسفانه در انتخابات الگویمان غربی است، در مناظره‌ها نقد رقبا همگی مانند کشورهای غربی عمل می‌کنیم. بنده امیدوار هستم که متوجه شویم که مسیرمان اسلامی نیست و آسیب‌رسان است.


منبع : تابناک