تبیان، دستیار زندگی
نفیسه مخلصی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را بر گردن آویخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بانوی تکواندوکار ایران به مدال برنز دست یافت

نفیسه مخلصی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان با ۲ پیروزی و یک باخت مدال برنز مسابقات قهرمانی جام ریاست آفریقا را بر گردن آویخت.

بخش ورزشی تبیان
تکواندو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) با حضور ۳۳۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور از ظهر امروز (شنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و پس از دو روز به پایان می‌رسد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه زنان نماینده حضور دارد.

مخلصی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۲ برای کسب سکوی سوم این رقابت‌ها، در اولین مبارزه خود «مبارکا رادی» نماینده مراکش را که مدال طلای قهرمانی آفریقا ۲۰۱۶ را در کارنامه خود داشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد، پس از آن «میسون فاروک» دارنده مدال طلای قهرمانی آفریقا ۲۰۱۶ را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را ۱۲ بر ۱۰ به «مامینا کانه» دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آفریقا ۲۰۱۲ و مدال نقره قهرمانی آفریقا ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ واگذار کرد و به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادی به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G۲) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .