تبیان، دستیار زندگی
درحالی که فدراسیون تکواندو خبر از حضور تیم تکواندو آذربایجان در رقابتهای بین المللی جام فجر داده، اما این تیم راهی رقابتهای بین المللی یونان خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی تکواندو آذربایجان به ایران نمی‌آید

درحالی که فدراسیون تکواندو خبر از حضور تیم تکواندو آذربایجان در رقابتهای بین المللی جام فجر داده، اما این تیم راهی رقابتهای بین المللی یونان خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان
تکواندوتکواندو

به گزارش خبرنگار مهر،  بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر ۲۷ فروردین ماه به مدت دو روز در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار  خواهد شد.

بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم هایی از عراق، هند، روسیه، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان و افغانستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

حضور نام کشور آذربایجان در لیست میهمانان این رقابتها، باعث شد علاقه مندان به تکواندو امیدوار به حضور تیم آذربایجان با سرمربی و تکواندوکاران ایرانی خود در این رقابتها شوند، ولی رضا مهماندوست با ابراز بی اطلاعی از این موضوع، از حضور در رقابتهای یونان خبر داد.

وی در گفتگویی کوتاه به خبرنگار مهر گفت: نمی دانم چه تیمی قرار است از آذربایجان به تهران سفر کند، من در جریان این موضوع نیستم، برنامه ما برای حضور در رقابتهای بین المللی یونان است و برنامه ای برای سفر به ایران نداریم.

رقابتهای یونان تحت عنوان «Presidents Cup» طی روزهای ۷ تا دهم اردیبهشت ماه و به فاصله یک هفته از جام فجر برگزار خواهد شد. اما برخلاف جام فجر که در تقویم فدراسیون جهانی G۱ ثبت شده، رقابتهای یونان G۲ است.

باید منتظر ماند و دید از میان تیم هایی که برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده اند، چند کشور در نهایت برای حضور در این مسابقات راهی ایران خواهند شد.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .