تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام ناصری با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ طلبه خوزستانی در مرحله استانی المپیاد علمی، گفت: پیش بینی می شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت نام و شرکت نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیاد علمی حوزه خوزستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام ناصری با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ طلبه خوزستانی در مرحله استانی المپیاد علمی، گفت: پیش‌بینی می‌شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت‌نام و شرکت نمایند.

المپیاد علمی حوزه خوزستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی در حوزه علمیه خوزستان، گفت: حوزه خوزستان با توجه به ظرفیت‌های ویژه و بالقوه‌ای که دارد، همواره یکی از استان‌های برتر در زمینه تربیت طلاب موفق بوده است که نتایج درخشان شاگردان این حوزه در جشنواره‌ها و المپیادهای مطرح کشوری دلیلی بر این واقعیت است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شرایط شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی حوزه استان، ابراز داشت:  طلاب ممتازی که معدل آنها بالای ۱۶ باشد می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ناصری، زمان برگزاری این مسابقه علمی را ۳۰ فروردین ماه جاری عنوان کرد و بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت‌نام و شرکت نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به درخشش جمعی از طلاب خوزستانی در المپیاد علمی سال گذشته، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۲ نفر به‌عنوان برگزیدگان مرحله کشوری المپیاد علمی انتخاب شدند که از این تعداد ۱۱ نفر صرفاً از طلاب خوزستانی و همگی از مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز بودند و این مهم نشان دهنده استعداد بالای طلاب خوزستانی است.

منبع: حوزه نیوز