تبیان، دستیار زندگی
من نماینده ولی فقیه و امام جمع اصفهان، استاندار و نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشتركی از حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كردند . به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از شبستان ازا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدردانی امام جمعه اصفهان،استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن

نماینده ولی فقیه و امام جمع اصفهان، استاندار و نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشتركی از حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كردند .

به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از شبستان ازاصفهان ، متن این پیام به این شرح است :
حمد و سپاس خداوند سبحان ، كه نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشت و ایران اسلامی را به زیور مكتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیاراست . سلام و درود بر امام امت معمار كبیر انقلاب و بر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و درود بی پایان بر ملت بزرگوار ایران اسلامی و شما مردم عزیز و قهرمان استان اصفهان كه در همه عرصه ها پیشتاز بوده و پایبندی خود را به ولایت و ارزش های انقلاب و شعارهای عاشورایی حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) نشان دادید.

مردم رشید و شهید پرور استان اصفهان حضور متعهدانه و فعال شما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال،برگ زرین دیگری به تاریخ استان افزود و حماسه قدرتمندانه شما بار دیگر فتنه صهیونیستی مطبوعات غرب و دسیسه استكبار جهانی را كه بیشرمانه به ساحت قدسی پیامبر رحمت و فضیلت تاخته و هستی جهان اسلام را نشانه رفته بودند درهم شكست و پاسخ كوبنده ای به تصمیم اخیرشورای حكام آژانس بین المللی انرژی هسته ای ، كه ظالمانه می خواهند ما را از دانش صلح آمیز هسته ای محروم سازند داد.

خداوند منان را برنعمت ولایت شما مردم ولایتمدار شاكریم و شكوه حضور شما بزرگواران راخاضعانه ارج می نهیم و از آحاد مردم وفادار و شریف استان،روحانیون محترم،خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و جانبازان عزیز،جوانان و نوجوانان،مردان و زنان،نیروهای مسلح ،محققان،حوزویان و دانشگاهیان ،دانش آموزان،اصناف،ادارات،نخبگان ،فرهنگیان،كارگران و بسیجیان قهرمان صمیمانه قدردانی می نماییم .