تبیان، دستیار زندگی
اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تنها در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی کاندیدای جمنا

اصولگرایان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال آینده تنها در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد.

بخش سیاست تبیان

معرفی کاندیدای جمنا

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  از معرفی کاندیدای مورد نظر جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و  گفت: اصولگرایان در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال آینده تنها در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره رویکرد فعلی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 اظهارکرد: باتوجه به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب از سوی مجموعه چهره‎ها واحزاب شاخص اصولگرا، این جریان سیاسی براین اساس در انتخابات آینده وارد عمل خواهد شد واقدامات لازم را انجام می‎دهد.

وی افزود: ما براین باوریم که در شرایط فعلی تنها عامل موفقیت اصولگرایان در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 داشتن یک وحدت رویه و انسجام داخلی است چرا که اصولگرایان اگر این دو محور را مدنظر قرار دهند موفقیت در انتخابات آینده از آن آنها خواهد بود. جبهه پیروان نیز به مانند دیگر احزاب اصولگرا برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری از نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت خواهد کرد.

سجادی خاطرنشان کرد: البته ما طبق روش و مشی خود نامزد موردنظرمان را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی خواهی کرد اما تصمیم‎گیرنده اصلی ونهایی آنها خواهند بود. انتظار است تمامی جریانات سیاسی اصولگرا در شرایط فعلی برای حضور در انتخابات وحدت را حفظ کنند چراکه لازمه موفقیت و پیروزی در انتخابات آینده تنها در گروه وحدت است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری هنوز مشخص نشده است گفت: امیدواریم هستیم بعد از تعطیلات بتوانیم با رسیدن به یک نتیجه و جمع‎بندی مشخص در این راستا وارد عمل شویم.
منبع : تابناک