تبیان، دستیار زندگی
ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای در سایه نه، بلکه کاندیدای افتابی به صحنه خواهیم آورد که تا آخرین لحظه برای جلب آرای عمومی رقابت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاندیدای آفتابی می‌خواهیم نه کاندیدای در سایه

ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای در سایه نه، بلکه کاندیدای افتابی به صحنه خواهیم آورد که تا آخرین لحظه برای جلب آرای عمومی رقابت کند.

بخش سیاست تبیان

کاندیدای آفتابی می‌خواهیم نه کاندیدای در سایه

جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان، درمورد کاندیدای پوششی روحانی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما اصلاً برای آقای روحانی کاندیدای پوششی قبول نداریم که بخواهیم این مسئله را مطرح کنیم.

وی افزود: ما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای در سایه نه، بلکه کاندیدای افتابی به صحنه خواهیم آورد که تا آخرین لحظه برای جلب آرای عمومی رقابت کند.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه شرایط رقابت در انتخابات سال 96 نامتقارن است، گفت: در فضای نامتقارن باید نامتقارن بازی کرد.

آقایان می‌فرمایند مراقب باشیم که اشتباهات سال 84 و 88 تکرار نشود، عامل اصلی تندروی‌ها و اشتباهات انتخابات گذشته همین اصلاح‌طلبان رادیکال بودند. ما را به خیر شما امید نیست، لطفاً شر نرسانید.

ایرانی با بیان اینکه فقط 30 درصد از ارای عمومی متعلق به جریانات سیاسی است، گفت: 70 درصد از آرای عمومی بر اساس عملکردها به صندوق‌های رأی سرازیر می‌شود. ما با توجه به برخی وعده‌های عملی نشده آقای روحانی چگونه می‌خواهیم این 70 درصد را به سمت سبدهای رأی خود هدایت کنیم.

وی با انتقاد از شعارهای اقتصادی دولت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: 100 روز که نه، هزار و 400 روز گذشت و مسئله اقتصادی حل نشد. چه کسی قرار است 70 درصد از آرای عمومی را متقاعد کند؟

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان مجدداً تأکید کرد: ما در مقابل روحانی در سال 96 قائل به کاندیدای در سایه نیستیم، بلکه اصلاح‌طلبان باید کاندیدای اصلی داشته باشند.

ایرانی خطاب به برخی از احزاب جبهه اصلاحات گفت: تا کی می‌خواهید مسیر رادیکالی خود را دنبال کنید و اصلاح‌طلبان را به دره‌های سقوط بکشانید. شما امروز حول خرد و تصمیم‌گیری فردی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گرد آمده‌اید که تا دیروز عارف را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانستید.

وی ادامه داد: آقایان می‌فرمایند مراقب باشیم که اشتباهات سال 84 و 88 تکرار نشود، عامل اصلی تندروی‌ها و اشتباهات انتخابات گذشته همین اصلاح‌طلبان رادیکال بودند. ما را به خیر شما امید نیست، لطفاً شر نرسانید.
منبع : خبرگزاری فارس