تبیان، دستیار زندگی
رد    ملت رشید ایران با حضور آگاهانه و همزمان در مراسم عزای حسینی و راهپیمایی 22 بهمن ایستادگر و مقاومت خود را در برابر زیاده‌خواهی‌های سلطه جویان عالم به نمایش می‌گذارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملت ایران بر حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای پای می‌فشارد

ملت رشید ایران با حضور آگاهانه و همزمان در مراسم عزای حسینی و راهپیمایی 22 بهمن ایستادگر و مقاومت خود را در برابر زیاده‌خواهی‌های سلطه جویان عالم به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، در اطلاعیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری آمده است: یوم الله 22 بهمن سالروز فروپاشی و اضمحلال نظام استبدادی شاهنشاهی و قطع ید استكبار جهانی به سركردگی امریكای جهان‌خوار و حاكمیت ملت مظلوم و ستمدیده ایران است. سرآغاز بیداری مسلمانان و مستضعفان جهان در برابر ستمگران و استثمار گران بین الملل است.
این بیانیه می‌افزاید: تقارن بیست و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با ماه محرم، ماه «پیروزی خون بر شمشیر» و ایام شهادت سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین، علیه السلام و خاندان مكرم و یاران وفادار آن حضرت، فضای معنوی ایران را در سالگرد بهمن خونین معنویتی مضاعف بخشیده و بار دیگر روح ایثار و فداكاری و جانبازی در راه خدا را در ملت ما زنده كرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان افزود: اهانت و گستاخی برخی از مطبوعات غربی به ساحت مقدس پیامبر رأفت و رحمت، حضرت محمد (ص) احساسات بیش از یك میلیارد مسلمان را جریحه دار نموده و بار دیگر حقد و كینه‌ دشمنان اسلام و مسلمین را نمایان و ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر را بر ملا ساخت.
دبیر خانه مجلس خبرگان در پایان تأكید كرد: ملت رشید ایران با حضور آگاهانه و هم‌زمان در مراسم عزای حسینی و راهپیمایی 22 بهمن و با فریاد «هیهات منا الذله» ایستادگی و مقاومت خود را در برابر زیاده خواهی‌های سلطه جویان عالم به نمایش می‌گذارد و با اتكال به قدرت لا یزال الاهی تحت رهبری‌های داهیانه‌ رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله) به دفاع از مقدسات دینی خود برخاسته و بر حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای پای می‌فشارد و به خواست خداوند مشمول و عده‌ای الهی قرار می‌گیرد. «ان تنصرو الله ینصركم و یثبت اقدامكم».