تبیان، دستیار زندگی
کاندیداها باید در برابر وعده هایی که به مردم می دهند پاسخگو باشند و از شعارهای دهان پرکن و بدون پشتوانه استفاده نکنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از وعده های بی پشتوانه دوری کنید

کاندیداها باید در برابر وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پاسخگو باشند و از شعارهای دهان‌پرکن و بدون پشتوانه استفاده نکنند.

بخش سیاست تبیان

از وعده های بی پشتوانه دوری کنید

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برکات زیادی برای مردم داشته است اظهار داشت: اسلامیت و دموکراسی از مهمترین برکات نظام اسلامی برای مردم ایران بوده است که نمونه دموکراسی گسترده در ایران شاید در هیچ کجای دنیا و حتی در کشورهای به اصطلاح مدعی دموکراسی رایج نباشد.

وظیفه ما و همه آحاد ملت این است که اسلامیت، جمهوریت و دموکراسی را در کنار هم غنیمت شماریم و ضمن پاسداری از این آنها شکرگزار خداوند باشیم چرا که شکر نعمت باعث افزونی نعمت می‌شود.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن کمر به مبارزه با اسلام بسته است تأکید کرد: دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی آمریکای مستکبر و زیاده‌خواه است که با استفاده از امکانات بی‌شماری که در اختیار دارد به جنگ با ملت ایران آمده است اما تاکنون در این جنگ با شکست مواجه شده است.

وعده‌هایی که زمینه عملی و اجرایی ندارند بدترین آسیبی است که نظام اسلامی با آن مواجه است.

وی تصریح کرد: دشمن با شیوه نرم‌افزاری به مقابله با هویت نظام اسلامی پرداخته و آنچه را که دشمن مورد هدف قرار داده است مردم و به ویژه نسل جوان ایران اسلامی هستند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این اوضاع مسئولیت همه مردم دشوار بوده و این مسئولیت برای ائمه جمعه و دستگاه‌های فرهنگی سراسر کشور دشوارتر است.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی نظام اسلامی مردم هستند اظهار داشت: دشمن می‌خواهد مردم را در برابر اسلام و ارزش‌های اسلامی به سمت بی تفاوتی سوق دهد و طرح‌های زیادی را برای زدودن ماهیت جمهوری اسلامی به اجرا در آورده است.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه مسئولین باید برنامه‌ها و شعارهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار دهند گفت: کاندیداها باید در برابر وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پاسخگو باشند و از شعارهای دهان‌پرکن و بدون پشتوانه استفاده نکنند.

وی ادامه داد: وعده‌هایی که زمینه عملی و اجرایی ندارند بدترین آسیبی است که نظام اسلامی با آن مواجه است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 95 اقتصاد مقاومتی بود تأکید کرد: هر مسئولی باید در برابر وجدان عمومی مردمی که خالصانه پای انقلاب ایستادند و فرزندان خود را فدای اسلام کردند و امروز هم در آن سوی مرزها در جبهه مقاومت در حال دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند پاسخگو باشد.
منبع : خبرگزاری فارس