تبیان، دستیار زندگی
صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی استانداری تهران، ظهر امروز توسط سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صفحه اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی استانداری تهران، ظهر امروز توسط  سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران رونمایی شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مراسم رونمایی از صفحه اقتصاد مقاومتی استانداری تهران

به گزارش تبیان، در آخرین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران، نعمت الله ترکی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از مدیران و فرمانداران شهرستان های تهران برگزار شد، از صفحه ویژه اقتصاد مقاومتی که به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان طراحی شده است، به عنوان مهمترین دستاورد فرهنگی تبلیغی ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران، رونمایی شد.

در این برنامه، علی رضا مهدوی شاهرودی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور استاندار تهران که ریاست ستاد فرهنگی و تبلیغی اقتصاد مقاومتی استان را نیز عهده دار است، ضمن تقدیر از موسسه تبیان در خصوص، طراحی و آماده سازی این صفحه اینترنتی، بر همکاری اعضای استانداری تهران در جهت بروزرسانی و پویایی این صفحه تاکید کرد.

مدیران روابط عمومی موسسه تبیان و استانداری تهران

در ادامه، محمدرضا سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه تبیان که به عنوان نماینده این موسسه در جلسه حضور داشت، به تشریح ویژگی ها و قابلیت های صفحه ویژه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

در خاتمه، از زحمات موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در طراحی و راه اندازی صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

- تصاویر مراسم رونمایی از صفحه اقتصاد مقاومتی استانداری تهران