تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کردستان بر انسجام و یکپارچگی در اطلاع رسانی 2 انتخابات پیش رو تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نحوه اطلاع رسانی انتخابات96

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کردستان بر انسجام و یکپارچگی در اطلاع رسانی 2 انتخابات پیش رو تاکید کرد.

بخش سیاست تبیان

نحوه اطلاع رسانی انتخابات96

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار ایرنا، عبدالرضا میقانی در جلسه کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان در سنندج افزود: فراهم کردن زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده وظیفه همه ما است و در این راستا باید اطلاع رسانی های شفاف و دقیق انجام شود.
وی اظهار کرد: انتخابات فرصتی مناسب برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هر گونه تنش را فراهم کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کردستان با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: رسانه های استان همواره در این عرصه فعال بوده و جزو بهترین رسانه های کشور هستند و امید می رود در این مرحله نیز همچون گذشته رسالت خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه طبق قانون، هیات های اجرایی انتخابات شوراها 25 اسفند تشکیل می شود افزود: فرایند رسمی انتخابات در این تاریخ آغاز می شود و عوامل و نمایندگان فرماندار در هر 2 انتخابات یکسان هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 به صورت همزمان برگزار می شود.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .