تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، مسابقه نوروزی ویژه ای را برگزار خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه نوروزی بوی عید

عید نوروز

شبکه اجتماعی تبیان در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، مسابقه نوروزی ویژه ای را برگزار خواهد کرد.

** موضوع مسابقه:

کاربران شبکه اجتماعی تبیان برای شرکت در این مسابقه، می توانند هرگونه مطالب مرتبط با عیدنوروز، مناطق گردشگری ایران، دید و بازدیدها (شامل متن، تصویر، فیلم و صوت) را در صفحات خود در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

توجه داشته باشید که کاربران برای شرکت در این مسابقه می بایست از مطالب تولیدی (متن های دست نویس، عکس ها و فیلم هایی که خود گرفته اند و ... ) استفاده کنند.

** قوانین مسابقه:

- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید.

- هر کاربر برای شرکت در این مسابقه می بایست حداقل 10 پست را در 10 روز (هر روز یک پست) در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کند. پیوسته نبودن این روزها، ملاک ارزیابی نخواهد بود.

این مسابقه از تاریخ 25 اسفند 95 الی 25 فروردین 96

برگزار می‌شود.

- برای شرکت در این مسابقه، مطالب خود را با برچسب « #بوی_عید » (دقیقا به همین صورت و بدون کاراکترهای اضافی) منتشر کنید. داوری مطالب فقط با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و مطالبی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

- تنوع مطالب کاربران، سهم ارزشمندی در داوری خواهد داشت. همچنین تعداد مطالب بیشتر، امتیاز کاربر را برای منتخب شدن افزایش می دهد.

- لازم به ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، می بایست جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

** زمان شرکت در مسابقه:

این مسابقه از تاریخ 25 اسفند 95 الی 25 فروردین 96 برگزار می‌شود.

** جوایز مسابقه:

به 3 نفر از شرکت کنندگان مسابقه جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد. یکی از منتخبین مسابقه بر اساس بیشترین پسند مطلب از سوی کاربران شبکه اجتماعی انتخاب خواهد شد و دو برگزیده دیگر نیز توسط مسئولین شبکه اجتماعی معرفی می‌شوند.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی