تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان مشارکت را اصل مهم در انتخابات دانست و گفت: افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای مورد تاکید سران نظام و در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان مشارکت را اصل مهم در انتخابات دانست و گفت: افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای مورد تاکید سران نظام و در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد.

بخش سیاست تبیان

افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، ابوالقاسم الماسی در آئین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و معاون فرماندار اسدآباد گفت: انتخابات پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است و برخی برای کمرنگ جلوه دادن حمایت و پشتیبانی مردم از نظام برنامه ریزی می کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز کشور هستیم، افزود: ناکارآمد جلوه دادن دولت یازدهم و ناامیدی مردم از نظام در دستور کار عده ای بی تقوا و دشمنان داخلی قرار گرفته است.
الماسی گفت: برخی حرکات غیر اخلاقی و غیر حرفه ای سیاسی در کشور با همان خط و ربط دشمنان اما با نیتهای متفاوت در حال وقوع است که تنها هدفشان تقویت نارضایتی عمومی و ایجاد شکاف بین انقلاب و مردم است.
مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات همدان با تاکید بر آگاهی و بصیرت اقشار مردم خاطرنشان کرد: این گونه برنامه ها در راستای ضربه زدن به انسجام و وحدت
ملی و در نهایت تضعیف نظام اجرا می شود.
وی تقسیم مردم به 2 گروه انقلابی و غیر انقلابی را ناشایست و بی ارزش برشمرد و گفت: همه مردم پایبند و پشتیبان انقلاب هستند و در 37 سال گذشته با حضور گسترده در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام نشان داده اند.
الماسی در ادامه به موفقیت های دولت یازدهم در عمران و توسعه روستایی اشاره کرد و افزود: باوجود همه تنگدستی، سختی ها و مشکلات دولت در عمران روستایی عملکردی تحسین برانگیز داشته و این خدمات برای مردم ملموس است.
وی همچنین اجرای طرح تحول سلامت و برخورداری 11 میلیون ایرانی از بیمه رایگان را از کارهای ارزشمند دولت دانست و گفت: این اقدام با کاهش هزینه های درمانی آرامش را به خانواده های شهری و روستایی هدیه کرد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات همدان، اظهار کرد: شورای اسلامی نهادی اثرگذار در توسعه محلی است و برای هدایت افراد توانمند و شجاع به این عرصه باید تلاش کنیم.

بهبود اقتصاد اساس کار دولت یازدهم

فرماندار اسدآباد نیز در این آئین گفت: خدمت صادقانه، تلاش حداکثری برای رفع گرفتاری مردم از ویژگی های مدیران دولت یازدهم است و مردم قدرشناس اینگونه زحمات هستند.
حسین افشاری توسعه همه جانبه شهرستان، ایجاد انسجام بین دستگاه های اجرایی و کاهش اختلافات را از اولویتهای خود اعلام کرد و افزود: در زمینه بهداشت و درمان تویعه دانشگاهی و امورفرهنگی کارهای زیربنایی خوبی در طول چهار ماه گذشته انجام شده است.
وی افزود: با حمایت دولت طرح های عمرانی 18 سال راکد این شهرستان در حال تکمیل است و هیچ طرح اقتصادی و عمرانی بلاتکلیف در اسدآباد وجود ندارد.
فرماندار اسدآباد بهبود وضعیت اقتصادی را اساس کار دولت ذکر کرد و گفت: کارگزاران دولت نیز موظف به حرکت در این مسیر هستند.
در این آئین علی ترابی به سمت بخشدار مرکزی اسدآباد منصوب و از زحمات یک ساله هاشم صوفی بخشدار سابق قدردانی شد و همچنین یزدان آزرمی به عنوان معاون فرماندار اسدآباد معرفی شد.
علی ترابی پیش از این بخشدار جوکار بود و هاشم صوفی نیز از این پس در پست معاونت فرمانداری تویسرکان مشغول خدمت خواهد شد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .