تبیان، دستیار زندگی
سیدشهاب الدین واجدی نماینده شبکه تلویزیونی افق در شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی قابهای ماندگار، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان را موسسه ایی «موثر و موفق» نامید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، موسسه ای موثر و موفق

سیدشهاب الدین واجدی نماینده شبکه تلویزیونی افق در شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی قابهای ماندگار، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان را موسسه ایی «موثر و موفق» نامید.

هومن بهلولی- روابط عمومی

سیدشهاب الدین واجدی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین جشنواره مردمی قابهای ماندگار با حمایت موسسه تبیان تا خرداد ماه سال آتی، آلبومهای خانوادگی را به مسابقه می گذارد.

در این جشنواره بزرگ مردمی، هشت موسسه و نهاد فرهنگی مشارکت داشته اند که موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان و شبکه تلویزیونی افق از آن میان هستند.

نماینده شبکه تلویزیونی افق در جریان برگزاری نشست خبری این جشنواره با اشاره به زمینه های همکاری میان شبکه و موسسه تبیان گفت: به طور قطع این شبکه تلویزیونی و موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان که یکی از بزرگترین و مطرح ترین موسسات فرهنگی مجازی کشور است، می توانند در موضوعات مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند که حتما این همکاری نتایج بسیار خوبی هم در پی خواهد داشت.

سیدشهاب الدین واجدی موسسه تبیان را در فرهنگسازی دینی موثر و موفق دانست و افزود: این موسسه از سالها قبل محتوای متنوعی را در حوزه های مختلف تهیه و منتشر کرده که توانسته نقش موثری در فرهنگسازی دینی داشته باشد. و هرکسی که کمی با فعالیتهای رسانه ای و مجازی آشنایی داشته باشد به تاثیرگذاری این موسسه اذعان دارد.

وی با اشاره به همکاری تبیان و شبکه افق در قالب شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت: جشنواره قابهای ماندگار یک حرکت مردمی ست که برپایه تصاویر البوم های خانوادگی طراحی شده و شبکه افق و موسسه تبیان هم در شورای سیاستگذاری این جشنواره حضور دارند و هر کدام به سهم خود فعالیتهایی را برای ثمربخشی این جشنواره انجام می دهند.

واجدی سایت تبیان را بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی به خانواده ها دانست و تصریح کرد: بسیاری از افرادی که به فضای مجازی رجوع می‌کنند حتما به سایت موسسه تبیان هم سر زدند و از محتوای آن بهره گرفته اند. این سایت با خانواده ها در ارتباط است و برای همه اعضای خانواده در هر رده سنی محتوای درخوری را ارائه کرده و به طور قطع می تواند بهترین نتایج را در اطلاع‌رسانی این جشنواره در پی داشته باشد.

نماینده شبکه افق تبیان را بستر مناسبی برای انتشار تصاویر و گنجینه قابهای ماندگار نامید و اظهار داشت: این موسسه با همه امکاناتی که در اخیتار دارد می تواند به انتشار تصاویر منتخب این جشنواره کمک شایانی کند و به‌عنوان نگارخانه مجازی این جشنواره آثار را به نمایش بگذارد.

نخستین جشنواره مردمی قاب ماندگار با برگزاری نشست خبری در نخستین روزهای بهمن ماه آغاز به کار کرد و تا سوم خردادماه پذیرای تصاویر منتخب مردم از روزهای دفاع مقدس، مبارزات انقلابی با رژیم ستمشاهی و ترور شخصیتهای انقلابی خواهد بود.