تبیان، دستیار زندگی
وزیر گردشگری آفریقای جنوبی گفت: برنامه ریزی هایی انجام شده تا افراد از آفریقای جنوبی به ایران بیایند، پس باید نمایندگان تور هر دو کشور با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همکاری ایران و آفریقای جنوبی در حوزه گردشگری

وزیر گردشگری آفریقای جنوبی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا افراد از آفریقای جنوبی به ایران بیایند، پس باید نمایندگان تور هر دو کشور با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

بخش گردشگری تبیان

همکاری ایران و آفریقای جنوبی در حوزه گردشگری

به گزارش تبیان از مهر؛ دریک هانکوم وزیر گردشگری آفریقای جنوبی بیان کرد: امضای تفاهمنامه‌ای مشترک بین ایران و آفریقای جنوبی می‌تواند فراهم کننده پتانسیلی بالقوه برای یک چارچوب کاری به منظور همکاری کردن در کنار یکدیگر باشد و یک تعهد برای این همکاری. بخش مهمتر آن هم همکاری بین صنایع آفریقایی و صنایع ایران و به صورت خاص صنعت گردشگری و کار کردن به صورت بسیار نزدیک با صنایع ایران است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا افراد بیشتری از آفریقای جنوبی به ایران بیایند و همچنین ایرانیان بیشتری تجربه بودن در آفریقای جنوبی را به دست آورند اما برای بهبود این همکاری‌ها می‌بایست نمایندگان تور برای تجارت به آفریقا بروند و نمایندگان تورهای گردشگری ما نیز به ایران بیایند.

هانکوم بیان کرد: آن‌ها نیازمند مردمی در ایران هستند تا در مورد آفریقا جنوبی با آن‌ها صحبت کنند و متوجه شرایط و علایق ایرانی‌ها برای سفر به آفریقا شوند. این می‌تواند یک همکاری دو طرفه بین آژانس‌های مسافرتی و خطوط حمل و نقل هوایی بوجود بیاورد چون امکان ایجاد پرواز دو طرفه میان ایران و آفریقا وجود دارد. بنابراین تلاش می‌کنیم تا به این کار سرعت داده شود.


منبع : مهر