تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ساختار نظارتی مجلس برای انتخابات شوراها پایدار نیست و ناظرین آن شناور هستند و همچنین مجلس دفاتر مستقری در استان ها ندارد و به همین دلیل نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست

ساختار نظارتی مجلس برای انتخابات شوراها پایدار نیست و ناظرین آن شناور هستند و همچنین مجلس دفاتر مستقری در استان ها ندارد و به همین دلیل نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست.

بخش سیاست تبیان

نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری که در محل دفتر مرکزی این تشکل سیاسی برگزار شد اظهار داشت: ساختار نظارتی مجلس برای انتخابات شوراها پایدار نیست و ناظرین آن شناور هستند و همچنین مجلس دفاتر مستقری در استان ها ندارد و به همین دلیل نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست.

وی افزود: خاستگاه روحانی اصولگرایی است ولی در سال 92 با حمایت اصلاح‌طلبان مدیون و وامدار آنها شد.

باهنر معقتد است که روحانی اگر می‌خواهد موفق باشد باید رویش‌های رأی‌اش بیش از ریزش‌‌ها باشد؛ پارامتر لرزان روحانی این است که کمتر رییس جمهوری داشتیم که آرایش در انتخابات چیزی حدود 51% باشد.

وی تاکید کرد:‌ اگر اصولگرایان و انقلابیون به یک کاندیدای نهایی برسند احتمال پیروزی شان در برابر روحانی بیشتر خواهد شد. هرچند مهم است آن کاندیدای نهایی چه کسی باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: دولت برجام را جلو برد ولی به همه اهدافش نرسید و الان هم باید قدرتمندانه حق ملت را از حلقوم دشمن بیرون بکشد.


منبع : خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .