تبیان، دستیار زندگی
تعداد شعب نهایی اخذ رای پس از تشکیل هیات های اجرایی انتخابات مشخص می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعداد شعب نهایی اخذ رای

تعداد شعب نهایی اخذ رای پس از تشکیل هیات های اجرایی انتخابات مشخص می شود.

بخش سیاست تبیان

تعداد شعب نهایی اخذ رای

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اصغر احمدی در نشست هماهنگی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان ها اظهار داشت: دو انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراها را در پیش رو داریم همچنین انتخابات ریاست جمهوری را در 140 نقطه خارج از کشور باید دنبال کنیم.
وی افزود: همچنین انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که ثبت نام از داوطلبان در طی سه روز به پایان رسید و هم اکنون در حال استعلام از مراجع چهار گانه هستیم.
وی با تاکید بر این که ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از 30 اسفندماه آغاز می شود،یادآور شد: بسیاری بر ما خرده می گرفتند که چرا در ایام تعطیلات ثبت نام را انجام می دهیم ولی ما مجری هستیم و طبق محاسبات و در روز شمار فرآیند انتخابات برای ثبت نام به 30 اسفندماه رسیدیم.
رییس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: بنا بود مجلس طرح دو فوریتی برای تغییر این زمان ارایه دهد ولی طرح قانونی نشد و در نهایت از 30 اسفند ماه ثبت نام انتخابات شوراها آغاز می شود.
احمدی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 22 فروردین ماه است که فقط در ستاد انتخابات کشور انجام می شود ولی ثبت نام شوراها در فرمانداری های سراسر کشور برگزار می شود.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .